brugere klager over at virusprogram starte~
Fra : moso97ad

Dato : 23-05-08 04:57

Jeg har tidligere lavet følgende webside. På kontaktsiden har visse
brugere klaget over, at et virusprogram starter op, når de klikker ind
på følgende link.

http://frontmedia.dk/kontakt.html

Hvordan kan jeg tjekke op på det? Har ingen nærmere beskrivelse af
hændelsesforløbet?

Kan nogen hjælpe.

Mvh.
Morten

Fra : Birger

Dato : 23-05-08 14:10

"moso97ad" <divx_is_good@hotmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Må være

<script src="http://www.google-analytics.com/urchin.js"
type="text/javascript">
</script>
<script type="text/javascript">
_uacct = "UA-1901465-1";
urchinTracker();
</script>

Der er ikke noget andet, et virusprogram skal reagere på.

Birger
-----
http://bbsorensen.dk
http://varmeretter.dk - hverdagsmad. Sundt, nemt, hurtigt og billigt. Daglig
opdatering.

Fra : jopa

Dato : 23-05-08 14:52

[...]

Intet i koden indikerer snask.
Ved ikke om google scriptet kan spille ind.

--
Mvh. John
www.web-graphic.dk

Fra : moso97ad

Dato : 26-05-08 07:49

On 23 Maj, 15:51, "jopa" <ad...@jp-web.invalid> wrote:

> Intet i koden indikerer snask.
> Ved ikke om google scriptet kan spille ind.
>
> --
> Mvh. Johnwww.web-graphic.dkwww.demoshop.jp-web.dk

Det var også, hvad jeg selv fandt frem til. Tror det bliver mit svar
til kunden.

Mvh.
Morten