CSS virker ikke!
Fra : Maiken Karup

Dato : 18-05-08 20:27

Jeg har sat en masse grafik op i CSS, men siden viser det hele
under hinanden som om CSS ikke eksisterer. Her er mit CSS-link:
<link rel="styleshet" type="text/css" href="controloffice.css" />

MVH

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jørgen Sørensen

Dato : 18-05-08 20:35

"Maiken Karup" <charmed2be@hotmail.com> skrev i en meddelelse
<link rel="styleshet" type="text/css" href="controloffice.css" />

Prøv rel="stylesheet"

To "e" i sheet
/Jørgen

Fra : Maiken Karup

Dato : 18-05-08 21:33

Jørgen Sørensen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> "Maiken Karup" <charmed2be@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> <link rel="styleshet" type="text/css" href="controloffice.css" />

> [...]
Lige præcis. Mange tak. :) dumme mig

Fra : Jørgen Sørensen

Dato : 19-05-08 21:49

> Lige præcis. Mange tak. :) dumme mig

Erfaring = Evnen til at kunne genkende sine fejl.
(Jeg har selv lavet den fejl en gang)
/Jørgen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 20-05-08 19:06

Jørgen Sørensen skrev:

> Erfaring = Evnen til at kunne genkende sine fejl.

Jeg basede engang ret længe med et mystisk problem. Jeg havde sat
en tabel op, men der var ingen spor af tabel på siden. Jeg havde
kontrolleret flere gange at det var stavet rigtigt: <tabel>.

--
Bertel

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 20-05-08 22:20

Bertel Lund Hansen skrev:

> Jeg basede engang ret længe med et mystisk problem. Jeg havde sat
> en tabel op, men der var ingen spor af tabel på siden. Jeg havde
> kontrolleret flere gange at det var stavet rigtigt: <tabel>.

Been there, done that!

Jørgen Farum Jensen
..

Fra : Per Rasmussen

Dato : 18-05-08 20:36

Maiken Karup wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> under hinanden som om CSS ikke eksisterer. Her er mit CSS-link:
> <link rel="styleshet" type="text/css" href="controloffice.css" />

Uden et link til din side, så kan vi kun komme med tilfældigt
gætteri, såsom, stien til din css-fil er forkert, du har glemt at
uploade den, du har ikke sat link ind i din html fil osv.

PerR