noget galt med link farven
Fra : Anders Eghoff

Dato : 17-05-08 18:03

jeg var igang med en hjemmeside, men pludselig så jeg at min link
farve var anderledes på nogle links. jeg har kigget meget på
koden men kan ikke se fejlen

her er link til koden
http://www.turboupload.com/download/0XHxmpQ31sh0/noget-galt.txt

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Anders Eghoff

Dato : 17-05-08 18:06

der var noget galt med det andet link
nyt link http://rapidshare.com/files/115593725/noget-galt.txt.html

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 18-05-08 00:35

Anders Eghoff wrote:
> der var noget galt med det andet link
> nyt link http://rapidshare.com/files/115593725/noget-galt.txt.html

Skal vi selv gætte, hvad det er du mener er galt? Eller har du lyst til at
fortælle os hvad problemet er mere præcist?

Jeg ser ikke umidddlbart noget iøjenfaldende forkert med nogen linkfarver -
jeg ved af gode grunde heller ikke hvad du har forventet.

Måske den manglende fejl skyldes, at jeg ikke ser den side, du tror du har
linket til.

http://hjemmesideskolen.dk/usenet/anderseghoff.png

Erik Ginnerskov