Lille farveprinter
Fra : Jens Nygaard

Dato : 18-07-01 13:45

Er her en der kan anbefale en lille farve printer.
grunden til at den skal være lille er at, der ikke er særlig meget plads på
skrivebordet.

Mvh Jens

Fra : Ralph

Dato : 18-07-01 16:25

Jens Nygaard wrote:

> Er her en der kan anbefale en lille farve printer.
> grunden til at den skal være lille er at, der ikke er særlig meget plads på
> skrivebordet.

Jeg er vældig tilfreds med Epson Stylus 480 til privat brug, og jeg er også
vældig tilfreds med Epson Aculaser 2000 på jobbet. Førstnævnte koster ca. 500
kr. og sidstnævnte ca. 20.000.
Hvad er dit behov. 480 fylder 40 x 20 cm og skal have ca. 15 cm hyldeplads
foran så papiret kan komme ud. Den fåes både som parallel og USB

Sæt evt. en hylde op på væggen.
--
venligst
Ralph

Fra : Micki

Dato : 19-07-01 22:09

Canons BJC-85 er MEGET lille. Se den evt. på deres hjemmeside.

- Micki