MMD projekt problemer, hjælp modtages med ~
Fra : Lone Søderberg

Dato : 24-04-08 16:55

Hejsa

Sidder med en projekt til en skoleopgave, på mmd.
Og er løbet ind i nogen problemer...

Jeg har denne side:

http://soederberg-webdesign.dk/exellence2/index.php

Og som i nok kan se ser det forfærdeligt ud....

Indholdet lægger sig ude i siden, og ikke inde i indholdsboksen,
jeg har mistanke om at det er det stykke kode, jeg har fået fra
en gruppemedlem, koden til css menuen....

Han havde blandt andet lagt noget html kode ind i cssén, den har
jeg så prøvet at udkommentere men der sker der ikke noget ved....

Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre nu, og vi skal snart
aflevere, det er blandt andet min opgave at lave xhtml og css
samt sørge for aat noget php kode kommer ind på siden....

Er lidt lost her....

Har ikke kunne spørge en lærer idet jeg ligger syg herhjemme....

Har så lige et godt øjeblik hvor jeg kan kigge på det....

Har det noget med menuen at gøre, eller er det min kode der er
noget galt med?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Lone Søderberg

Dato : 24-04-08 17:02

Lone Søderberg wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
>
> Har så lige et godt øjeblik hvor jeg kan kigge på det....
>
> Har det noget med menuen at gøre, eller er det min kode der er

Nå nu kom indlægget 2 gange, hvis i vil poste her, er det fint,
takker!!!