ASF - hvilken syntax
Fra : Ukendt

Dato : 23-04-08 16:19

Hejsa,

Jeg har en videosekvens liggende på min webserver. Det er en ASF fil.
Hvilken html sætning skal jeg bruge hvis jeg vil streame den fra min
hjemmeside?

Mvh. Bo

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 23-04-08 17:17

Bo skrev:

> Jeg har en videosekvens liggende på min webserver. Det er en ASF fil.
> Hvilken html sætning skal jeg bruge hvis jeg vil streame den fra min
> hjemmeside?

Tjek denne kode:
http://kimludvigsen.dk/tips-internet-websnedker-multimedia.html#asf
Du finder en forklaring på, hvad koden gør, længere oppe på
siden.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gem internettet på din computer med Net Snippets.

Fra : Ukendt

Dato : 23-04-08 17:48

> Tjek denne kode:
> http://kimludvigsen.dk/tips-internet-websnedker-multimedia.html#asf
> Du finder en forklaring på, hvad koden gør, længere oppe på siden.

Super Kim - det var lige det jeg skulle bruge - tak

Mvh. Bo Jørgensen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 23-04-08 17:28

Regards Jens Peter Karlsen.