Kopier variabel til udklipsholder
Fra : Bo Overgaard

Dato : 18-07-01 13:25

Hej

Er der nogen der ved om det er muligt i PHP at kopiere en indholdet af en
variabel til windows udklipsholder. Hvis det betyder noget kan jeg oplyse at
det er en textstreng jeg ønsker gemt i udklipsholderen når der trykkes på en
knap.
På forhånd tak

Bo Overgaard

Fra : Christian Joergensen

Dato : 18-07-01 13:51

"Bo Overgaard" <boo@fsl.dk> wrote in news:9j3v3h$ksf$1@sunsite.dk:

> Er der nogen der ved om det er muligt i PHP at kopiere en indholdet af en
> variabel til windows udklipsholder.

Det er ikke muligt.

--
Christian Jørgensen | "Ford, you're turning into a penguin"
http://www.razor.dk | "Stop it"

Fra : Hroi Sigurdsson

Dato : 18-07-01 13:53

Christian Joergensen wrote:

> Det er ikke muligt.

Heller ikke via COM (hvis altså brugeren sidder på samme maskine som
webserveren)?

--
Hroi Sigurdsson hroi@netgroup.dk
Netgroup A/S http://www.netgroup.dk

Fra : Christian Joergensen

Dato : 18-07-01 13:55

Hroi Sigurdsson <hroi@netgroup.dk> wrote in

> Heller ikke via COM (hvis altså brugeren sidder på samme maskine som
> webserveren)?

hehe, du kunne ikke lade være hva' ? :)

Fra : Thïngmand

Dato : 19-07-01 07:55

> Det er ikke muligt.

Jo det er faktisk muligt - dog ikke med PHP.

Se
http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/workshop/author/dhtml/ref
erence/constants/Copy.asp

- det er dog officielt ikke engang understøttet af MS, så medmindre det er
noget til eget brug, vil jeg fraråde dig at begynde at rode med det...

Fra : Johan

Dato : 19-07-01 09:32

> [...]
> - det er dog officielt ikke engang understøttet af MS, så medmindre det er
> noget til eget brug, vil jeg fraråde dig at begynde at rode med det...

Det spændende er så med Netscape brugere, Linux brugere osv.. Det er sikkert
bare en af Microsoft sjove ideer igen, hvor de kun selv understøtter det....
og hvad kan det egentlig så bruges til?!?

Øv øv, hvorfor finder de aldrig en fælles standart *suk*

/Johan

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 18-07-01 13:57

After I finished the 3 Pan Galactic Gargle Blasters, "Bo Overgaard"
<boo@fsl.dk> just offered me, he muttered some weird stuff, and I had
to correct this gibberish:

> [...]
>det er en textstreng jeg ønsker gemt i udklipsholderen når der trykkes på en

PHP er et serverside sprog, så nej det er ikke muligt.
svjv. kan du heller ikke gøre det med clientside sprog.

(Du kan ihvertfald ikke gøre det i en Java applet, med mindre
appletten er signed, pga. sikkerhed).
--
<? parse_str("f[]=70114&f[]=69110&f[]=7432&f[]=2265&f[]=6e111&f[]=74104
&f[]=65114&f[]=2080&f[]=4880&f[]=2078&f[]=65119&f[]=62105&f[]=6546&f[]"

Fra : Bo Overgaard

Dato : 19-07-01 09:09

Tak for de mange svar

Efter lidt omtanke kan jeg da godt regne ud at PHP er serverside sprog. Så
den funktion må jeg altså undvære. Øv..

Mvh Bo