Scheffmann
Fra : Moelle

Dato : 26-05-08 23:13

Under min søgen på forfædre opdagede jeg på en hjemmeside,
at min farmors slægt er udforsket af en anden,
Min farmor er søster til August C. V. Scheffmann og datter af
Christian F. Scheffmann og Andrea P. Jocumsen.
Christiane Sofie Sheffmann blev viet til Johan Nyborg Madsen
22/5 1902 samme år hendes far døde (25/8 1902 Nakskov)

Læser slægtsforskeren til ovenstående med her i d.v.h.g
vil jeg gerne i forbindelse, så den dybe tallerken ikke bliver
opfundet 2 gange.
Hjemmesiden tilhører B.V.J.

MVH
Henning

Fra : Hugh Watkins

Dato : 27-05-08 03:09

Moelle wrote:
> [...]
>
> Læser slægtsforskeren til ovenstående med her i d.v.h.g
> vil jeg gerne i forbindelse, så den dybe tallerken ikke bliver

URL?

Hugh W

--
For genealogy and help with family and local history in Bristol and

http://snaps4.blogspot.com/ photographs and walks

GENEALOGE http://hughw36.blogspot.com/ MAIN BLOG

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 27-05-08 08:03

">
> Læser slægtsforskeren til ovenstående med her i d.v.h.g
> vil jeg gerne i forbindelse, så den dybe tallerken ikke bliver
> [...]
------------------
Mon ikke det er denne herre:
Bjarne Vincents Johansen @ one.com

Flemming Svendsen

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 27-05-08 08:07

"> ------------------
> Mon ikke det er denne herre:
> Bjarne Vincents Johansen @ one.com
>
> Flemming Svendsen
--------------
Undskyld, jeg skulle måske lige sende urlen også :
http://bvincents.dk/index.html
Hvad man ikke har i hovedet . . .
Flemming

Fra : Michael Erichsen

Dato : 27-05-08 08:40

Flemming Svendsen wrote:
> "> ------------------

> --------------
> Undskyld, jeg skulle måske lige sende urlen også :
> [...]

www.dk-hostmaster.dk finder man følgende:

Print side
DK Whois database
DK Whois databasen stilles til rådighed af DK Hostmaster A/S,
udelukkende for at assistere brugerne i at finde informationer der
vedrører domæner. DK Hostmaster A/S kan ikke garantere for nøjagtigheden
af disse oplysninger og DK Hostmaster A/S forbeholder sig retten til,
ved misbrug, at spærre for adgang til data.

Domænenavn:    bvincents.dk
DNS:    bvincents.dk
Registreret:    2006-09-10

Registrant:
Bruger-id:    BV1666-DK
Navn:    Bjarne Vincents Johansen
Adresse:    Hovedvejen 154,3,-29
Postnu. & by:    2600 Glostrup
Land:    Danmark
Telefon:    +45 43 63 25 18

Fuldmægtig:

Navneservere:
ns1.b-one.nu   OA2221-DK
ns2.b-one.nu   OA2221-DK

Mvh Michael Erichsen

Fra : Hugh Watkins

Dato : 27-05-08 19:49

Flemming Svendsen wrote:
> "> ------------------

> --------------
> Undskyld, jeg skulle måske lige sende urlen også :
> [...]

thanks

dificult to navigate

try
http://www.google.com/search?hl=en&q=site%3Abvincents.dk+html&btnG=Google+Search

he sounds friendly

tilføje til min forskning. Ligeledes hvis jeg skulle have fejl i mine
oplysninger. << http://bvincents.dk/genealogy_home.html

email him directly

Hugh W

Fra : Moelle

Dato : 27-05-08 22:34

"Flemming Svendsen" <zeus2@SLETMIGmail.dk> wrote in message

> ">

> ------------------
> Mon ikke det er denne herre:
> Bjarne Vincents Johansen @ one.com
>
> Flemming Svendsen

Ja det er bemeldte herre, men jeg ville ikke
lige ligge en URL ind,
Jeg vil prøve at kontakte ham på mail, for som
Hug Watkins skriver, virker BVJ venlig og
interesseret.

mvh
Henning

Fra : Hugh Watkins

Dato : 28-05-08 04:54

Moelle wrote:
> [...]
> lige ligge en URL ind,
> Jeg vil prøve at kontakte ham på mail, for som
> Hug Watkins skriver, virker BVJ venlig og

every time you share an URL you help the owner of the website to be
better known

also in google ratings
which is why I blogged his site
even though it is a classic example of bad web design (does not work in
Firefox)

Hugh W

Fra : Ukendt

Dato : 27-05-08 10:38

Den 27/05-2008 klokken 09:07, skrev
i <483bb323$0$56770$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>:

> Undskyld, jeg skulle måske lige sende urlen også :
> [...]

Ligen en kommentar:
Siden vises ikke korrekt med Firefox. Menuen til venstre mangler
Ok i IE.

Med venlig hilsen,
Kjeld