Tuberkulosehospitalet i Holstebro
Fra : anne larsen

Dato : 16-05-08 07:36

Hej

Kan man se patientjournaler fra Tuberkulosehospitalet i Holstebro.Hvor mon
de er endt.

VH Anne

Fra : Arne Feldborg

Dato : 16-05-08 10:08

"anne larsen" <aogslars@privat.dk> skrev Fri, 16 May 2008 08:36:26
+0200

>Kan man se patientjournaler fra Tuberkulosehospitalet i Holstebro.Hvor mon
>de er endt.

På LAV ligger under Ringkøbing Amt en pakke nr. B-008-2003-3 med titlen:
Tuberkulosehospitaler i amtet 1906 - 1911

Men jeg kender ikke det nærmere indhold.

--
mvh, A:\Feldborg

http://hammerum-herred.dk/

Fra : anne larsen