Genbox - råd ønskes
Fra : Kirsten Bjorneboe

Dato : 21-04-08 12:03

Der er tilsyneladende glade brugere af Genbox her i dette forum. Jeg
har også forsøgt mig, og kunne egentlig godt lide det. Men jeg kunne
ikke finde ud af, hvordan jeg flyttede alle mine kildeafskrifter fra
Legacy til Genbox. Kildehenvisningerne kom med, men ikke de ordrette
afskrifter.

Er der nogen her, der har en brugsanvisning?

Venlig hilsen
Kirsten
--

Kirsten Bjørneboe 4652
http://www.varpelev.dk

Fra : Søren

Dato : 22-04-08 12:14

> Er der nogen her, der har en brugsanvisning?

Ikke sådan lige, fordi det er lang tid siden jeg gjorde, og siden har
valgt at starte forfra med indtastning af alle kilder.

Men, jeg har lige prøvet at tage min fil i Legacy og lave en
gedcompfil af denne, og siden importere den til Genbox.

Første gang manglede der nogle henvisninger, selv om jeg vidste de jo
skulle være der.

Anden gang fik jeg alt med, fordi jeg i legacy i det første vindue der
dukker op når man skal lave en gedfil, næstnederst har et afkrydsnings
felt, der hedder: Se bort fra kildevalg ......

Hvis jeg satte hak deri, så kom alt med.

Så om et er det du også skal gøre, må jo komme an på en prøve, ellers
må vi jo kigge nærmere på det.

Hilsen

Søren larsen
http://stass.dk

Fra : Kirsten Bjorneboe

Dato : 22-04-08 20:05

On Tue, 22 Apr 2008 11:13:31 -0700 (PDT), Søren <info@stass.dk> wrote:

> [...]
>felt, der hedder: Se bort fra kildevalg ......
>
>Hvis jeg satte hak deri, så kom alt med.

Det lyder overordentligt sandsynligt. For jeg har siden prøvet at lave
en html-side med GEDHtanc, og der skulle man også krydse af, viste det
sig.

Jamen, så vil jeg lige prøve Gedbox igen

Venlig hilsen
Kirsten