hjemmelavet lim?
Fra : Jens Thomsen

Dato : 02-05-08 10:05

Jeg har brug for en del trælim eller anden type ikke-giftig lim til at lime
gulvtæpper sammen til pølser.

Den orange fra Casco er super god, men dyr..
Tapetklister er ikke kraftigt nok.

Hvad kan man så gøre når man gerne vil blande limen selv i store mængder til
relativ lav pris?

Fra : Martin Petersen

Dato : 02-05-08 20:50

"Jens Thomsen" <jt@nej.nej> skrev i en meddelelse
> [...]
> Tapetklister er ikke kraftigt nok.
>
> Hvad kan man så gøre når man gerne vil blande limen selv i store mængder

Nu ved jeg ikke hvad dyrt er, men en hurtig søgning på google fandt gulvlim
til 531,25 for 15 ltr
(http://www.carl-ras.dk/e-shop/fugemasseogmaling/lim/speciallim/gulv-ogvaeglimvandbaseret/)
.... Er det for dyrt? Og hvor store mængder skal du bruge?

- Martin