Plastposer foragtes, fordi tabere burger d~
Fra : Bo Warming

Dato : 22-04-08 06:21

Plastposer foragtes, fordi tabere burger dem

Usselt snobberi er eneste grund til, at farverige Netto-poser foreslås
forbudt af S.

De fleste ryger i forbrændingen, og selv hvis man stadig brugte PVC-plast ,
ville miljøskade ubetydelig.

Selv er jeg til rygsæk og og anden tøjtaske-genbrug, og jeg fornemmer at
mange af os i denne "overklasse" tænker farisæisk "Tak, at jeg ikke er som
de ødsle, køb-og-smidvæk plastpose-forbrugere. At lovgive om denne bagatel
er formynderisk og uden proportioner.

Bo Warming, Bjelkes Alle 46, Nørrebro

Fra : Aage Andersen

Dato : 22-04-08 07:08

"Bo Warming"
> [...]
> de ødsle, køb-og-smidvæk plastpose-forbrugere. At lovgive om denne bagatel

Som pensionist er jeg nødt til at spare paa skillingerne. Derfor bruger jeg
en tøjpose. Hvad der er sparet er dobbelt tjent.

Aage