Nyt abonnement til hele familien
Fra : ___P.Sir

Dato : 27-05-08 22:08

Vi har 4 abonnementer - forskellige selskaber, og ønsker at samle alt - hvis
det kan betale sig. Jeg forestiller mig at man måske kan ringe gratis til
andre i samme abonnement..., dvs. f.eks. indenfor famielien? Findes der et
sådant abonnement i telejunglen? Eller hvad kan ellers anbefales til 4
abonnenter i samme familie?
Preben

Fra : Lars Klintholm

Dato : 27-05-08 22:45

Den 27 maj 2008 skrev ___P.Sir i dk.teknik.telefoni.mobil:

> [...]
> indenfor famielien? Findes der et sådant abonnement i telejunglen?
> Eller hvad kan ellers anbefales til 4 abonnenter i samme familie?

Jeg bruger "Telmore til Telmore", hvor du for 29,- kr/md. kan ringe
ubegrænset, ikke kun til familien, men til alle andre Telmore-kunder

Lars Klintholm

Fra : Lars Klintholm

Dato : 27-05-08 22:50

Den 27 maj 2008 skrev Lars Klintholm i dk.teknik.telefoni.mobil:

> Jeg bruger "Telmore til Telmore", hvor du for 29,- kr/md. kan ringe
> ubegrænset, ikke kun til familien, men til alle andre Telmore-kunder

Nå helt ubegrænset er det ikke, har jeg lige fundet ud af. Der er en
grænse på 48 timer om måneden. Det loft har jeg bare ikke ramt endnu:

https://www.telmore.dk/general/telmoreflatrate/info.do

Lars Klintholm

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 27-05-08 23:06

___P.Sir skrev:

> hvad
> kan ellers anbefales til 4 abonnenter i samme familie?

Vi har omkring 9 simkort hos UnoTel, hvor vi kan ringe indbyrdes i op til 15
min. for 1,29 kr. pr samtale; ringer vi "ud af huset" koster de samme 15
min. 2,29 kr. pr. gang.

Der er ingen abb. og mindsteforbruget pr. md er min. 0,16 kr. = en sms.
Hans
http://www.sitecenter.dk/hanspaulin/

Fra : Anders

Dato : 28-05-08 05:21

Telia har vidst noget der hedder Family, men ved ikke lige hvad det koster,
men den kan man vel undersøge...

Ved at man i nogle af deres abb. kan ringe gratis til andre Telia kunder.

Fra : BorreBoy

Dato : 28-05-08 05:48

"___P.Sir" <remove_pbs@adslhome.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> til andre i samme abonnement..., dvs. f.eks. indenfor famielien? Findes
> der et sådant abonnement i telejunglen? Eller hvad kan ellers anbefales

Hos UnoTel kan du ringe til alle UnoTel kunder for kun 25,- pr. måned. Det
er gratis de første 3 måneder. Hver samtale må vare op til en time.

Desuden er prisen på deres Single 10 øre pr. minut og sms'er er gratis.
Dette gælder de første 6 måneder. Derefter 50 øre pr. minut og 16 øre pr.
sms.

Fra : JYH

Dato : 28-05-08 10:57

___P.Sir wrote:
> [...]
> famielien? Findes der et sådant abonnement i telejunglen? Eller hvad
> kan ellers anbefales til 4 abonnenter i samme familie?

TDC Family
http://privat.tdc.dk/publish.php?dogtag=f5_p_mob_ab_fam

Fra : Jesper Hansen

Dato : 28-05-08 16:33

> [...]
> til andre i samme abonnement..., dvs. f.eks. indenfor famielien? Findes
> der et sådant abonnement i telejunglen? Eller hvad kan ellers anbefales
Hej

Her i huset bruger vi CBB. http://www.cbb.dk/cms.ashx/?

De har "cbb til cbb" for 28 om månden, man kan tale en time af gangen og du
kan max bruge CBB til CBB i 48 timer pr. måned.
http://www.cbb.dk/cms.ashx/produktet/cbb-til-cbb.html
De har "fri sms" for 49 om månden.
http://www.cbb.dk/cms.ashx/produktet/cbb-sms.html

Venlig hilsen