mobilt bredbånd ?
Fra : Hans-Ole Jensen

Dato : 27-05-08 18:42

Lige lidt spørgsmål til de kloge.

Er der simkort i de små USB bredbånds modems for mobilt bredbånd ?

Er de simlåst ?

Kan samme abonnement bruges til USB modem og en mobil bredbåndsrouter ? evt
ved at flytte simkort?

Kan teleselskab se forskel.? Hvis et selskab eksempelvis ikke tilbyder
bredbåndsrouter kan man så købe den seperat og bruge samme abonement som USB
modemmet.

på forhånd tak.

Fra : Hauge

Dato : 27-05-08 18:58

Hans-Ole Jensen wrote:
> Lige lidt spørgsmål til de kloge.

Hm, så det det sikkert ikke mig alligevel ;)

> Er der simkort i de små USB bredbånds modems for mobilt bredbånd ?

Ja.

> Er de simlåst ?

For det meste, i hvert fald hos 3.

> Kan samme abonnement bruges til USB modem og en mobil bredbåndsrouter
> ? evt ved at flytte simkort?

Ja og ja.

> Kan teleselskab se forskel.?

Nej, data er data.

> Hvis et selskab eksempelvis ikke
> tilbyder bredbåndsrouter kan man så købe den seperat og bruge samme
> abonement som USB modemmet.

Ja, hvis routeren ikke er simlåst.

Mvh Hauge

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 27-05-08 19:53

> For det meste, i hvert fald hos 3.

Sonofons er ikke simlåst jf.
http://www.sonofon.dk/privat/abonnementer/internet/mobilt_bredbaand/index.aspx

--
Michael Kjærsgård
//Gratis billedhosting: http://imageshack.dk

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 27-05-08 19:52

Hans-Ole Jensen skrev:

> Er de simlåst ?

3's er... jeg har opsagt min abbonement, og sendte det til dem, der
låste det op.

// Kim

Fra : J.K.Arning

Dato : 27-05-08 22:15

On 2008-05-27 19:41:38 +0200, "Hans-Ole Jensen" <hoj@gonzosoft.dk> said:

> Er der simkort i de små USB bredbånds modems for mobilt bredbånd ?
Ja

> Er de simlåst ?
Ja

> Kan samme abonnement bruges til USB modem og en mobil bredbåndsrouter ? evt
> ved at flytte simkort?
Ja og ja

> Kan teleselskab se forskel.? Hvis et selskab eksempelvis ikke tilbyder
> bredbåndsrouter kan man så købe den seperat og bruge samme abonement som USB
> modemmet.
De kan se hvad dit simkort har siddet i senest og det interesserer dem
ikke det mindste i den situation.

--
I think Smithers picked me because of my motivational skills. Everyone
says they have to work a lot harder when I'm around.