knække kode på memory kort...?
Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 26-05-08 14:51

hey... jeg har et 2 gb mini sd kort som jeg engang i tidernes morgen har
lavet en kode på med min mobil... og nu kan jeg self ikke huske den....

når jeg sætter den i kortlæseren i computeren kan den ikke se noget på
kortet ej heller at det er tomt...

findes der er et smart program der kan knække koden eller en anden måde jeg
kan komme ind i kortet på?

Fra : Peer

Dato : 26-05-08 19:36

> findes der er et smart program der kan knække koden eller en anden måde
> jeg kan komme ind i kortet på?

Kan du formattere kortet?

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 27-05-08 14:35

"Peer" <peer.ege(a)gmail.com (replace (a) with @)> skrev i en meddelelse

> Kan du formattere kortet?

ja men vil gerne undgå det da jeg skal bruge de billeder der er derpå.....

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 27-05-08 15:35

On Mon, 26 May 2008 15:51:18 +0200, "Nikolai R. jensen"
<ng@spritstiv.dk> wrote:

> [...]
>kortet ej heller at det er tomt...
>
>findes der er et smart program der kan knække koden eller en anden måde jeg

Google efter 'Password Recovery software', måske noget i den her
retning:

http://kortlink.dk/5bna/

Vil du have bedre hjælp, så kommer du til at fortælle præcis hvordan
og med hvilken mobil du krypterede kortet.....

<mlt>

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 27-05-08 21:31

"Michael Rasmussen" <mlr@invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Vil du have bedre hjælp, så kommer du til at fortælle præcis hvordan
> og med hvilken mobil du krypterede kortet.....

hey... det er med en nokia 6280 det er krypteret....

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 27-05-08 22:11

On Tue, 27 May 2008 22:31:11 +0200, "Nikolai R. jensen"
<ng@spritstiv.dk> wrote:

> [...]

..cut

>hey... det er med en nokia 6280 det er krypteret....

Så vidt jeg er orienteret kan Nokia 6280 ikke kryptere
hukommelseskortet, så jeg tror desværre du husker forkert når du mener
der er kode på kortet - Når ikke du kan finde data, er det formentlig
stået af

<mlr>