Pris på brugt N73 ?
Fra : SpookiePower

Dato : 22-05-08 11:08

Jeg er blevet tilbudt en N73 der er pænt og velholdt, ca 1 år gammel.
Sælger vil have 400 kr for den, er det en god handel for mig ? Jeg
kender
ikke brugt prisen på den telefon.

Fra : Andse

Dato : 22-05-08 18:37

Hvis du er int. i at binde dig for 6 md. så kan en ny fåes
til 1,- (total prisen bliver 1534,-).

Fra : Optimus Prime

Dato : 23-05-08 07:45

SpookiePower skrev:
> Jeg er blevet tilbudt en N73 der er pænt og velholdt, ca 1 år gammel.
> Sælger vil have 400 kr for den, er det en god handel for mig ? Jeg
> kender
> ikke brugt prisen på den telefon.

Jeg mente umiddelbart det var en rigtig god handel og et hurtigt kig på
QXL bekræftede at selvom brugtprisen er faldet lidt siden jeg sidst
kiggede, så er 400kr vist stadig en gode handel

Husk at sørge for lader følger med - sådan en koster en del hvis man
skal købe den løst bagefter