Nokia 6610 og datakabel
Fra : Henning Larsen

Dato : 19-05-08 16:48

Har købt et noname datakabel til Nokia 6610. Kablet skulle være kompatibelt
med Nokia Pc Suite. Men når jeg tilslutter telefonen, siger min Win XP home
sp2 at den ikke kan finde en driver til hardwaren. Nyeste version af Nokia
PC Suite er installeret.

Æhh, hvad gør man så?

Henning

Fra : Andse

Dato : 19-05-08 17:40

Lever kablet tilbage, og få det byttet til et originalt.
Det koster måske lidt mere, men til gengæld er du
så sikker på at det virker.

''Det er en ommer !''

Fra : Henning Larsen

Dato : 19-05-08 19:34

"Andse" <Andse@Andse.dk> skrev i en meddelelse
> Lever kablet tilbage, og få det byttet til et originalt.
> Det koster måske lidt mere, men til gengæld er du
> så sikker på at det virker.
>
> ''Det er en ommer !''

Mmm, useriøst at sælge et kabel der åbenbart ikke virker. Kablet er købt hos
mytrendyphone for 69 kr. Et originalt kabel koster 329 kr.

Henning

Fra : Andse

Dato : 19-05-08 19:42

Ja, sådan går det, når man køber uoriginalt fremfor originalt....

Fra : Max

Dato : 19-05-08 19:49

Hej Henning

> Mmm, useriøst at sælge et kabel der åbenbart ikke virker. Kablet er
> købt hos mytrendyphone for 69 kr. Et originalt kabel koster 329 kr.

Nu er det jo ikke afgjort at kablet fejler noget, jeg har et uorginalt
kabel til min 6610i og det virker da fint. Jeg skal så lige hilse at sige
at original Nokia kabel ikke er nogen garanti for at tingene altid
bare lige fungere.

--
Mvh Max

Fra : Andse