GSM/UMTS booster
Fra : heecom :-\)

Dato : 18-05-08 12:48

Hej Gruppe

Ved nogen noget om man kan købe en signal-'booster', hvis man bor et
sted med ringe dækning?

Har fundet noget på www.ex-wi.com ,men er ikke sikker på det
er det rigtige. Den skal helst om kunne booste UMTS.

Hvad ved du?

Pft.

Mvh
Hans Erik

Fra : heecom :-\)

Dato : 18-05-08 12:55

sorry-

www.wi-ex.com

/HE :)

Fra : Anders

Dato : 21-05-08 11:29

> [...]
>
> Har fundet noget på www.ex-wi.com ,men er ikke sikker på det
> er det rigtige. Den skal helst om kunne booste UMTS.

Hej Hans Erik.

Jeg har ikke prøvet nogle af de produkter du snakker om, men kan se at de
links du har angivet, viser til en side, der sælger boostere til 800/1900
Mhz netværkene. Det duer ikke medmindre du bor i f.eks. USA. Hvis du skal
have noget der virker i Europa, skal du have et produkt fra
http://www.alternativewireless.com/cellular-antennas/wilson-antennas/wilson_cellular_amplifiers/wilson-europe-signalboost-amplifier-900-1800.html

Det virker også med 3G/UMTS signal så vidt jeg kan læse mig til.

- Anders