Ingen kontakt med bluetooth
Fra : Ole Schov

Dato : 16-05-08 06:44

Vi kan ikke få kontakt med bluetooth på vores mobiler.
Vi havde en SonyE håndfri i bilen som både min SonyE og kærestens Nokia
virkede på, men en dag virkede den håndfri ikke mere.
Nu har jeg købt en GPS som også med Bluetooth den kan vi så heller ikke
komme i forbindelse med.
Så det må være vores mobiler der ikke virker mere.
Hvad kan det være?

på forhånd tak

Ole

Fra : Andse

Dato : 16-05-08 12:11

En opdatering at mobilerne kan være en løsning !

Fra : Ole Schov

Dato : 16-05-08 17:10

opdaterede min SonyE i går selvom der var med den nyeste opdatering på,
ingen resultat.
Kan det være en form for virus?

Ole

Fra : Andse

Dato : 16-05-08 17:29

Nej det tror jeg ikke !

Syntes det lyder lidt mærkeligt, at det har virket før, og nu virker
de ikke mere.
Tror det er din GPS ting, der kunne gå ind og forstyrre.

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 16-05-08 20:28

> Vi kan ikke få kontakt med bluetooth på vores mobiler.
> Vi havde en SonyE håndfri i bilen som både min SonyE og kærestens Nokia
> virkede på, men en dag virkede den håndfri ikke mere.

Jeg slukker gerne min i 5 minutter og tænder den igen. Så spiller det.

Mvh Maria