Overføre kontakter/telefonbog mellem SIM-k~
Fra : JYH

Dato : 14-05-08 12:14

Er der en smart måde at overføre sin telefonbog fra
et SIM-kort til et andet på?

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 14-05-08 12:33

On Wed, 14 May 2008 13:13:35 +0200, "JYH" <jyh@jyh.jyh> wrote:

>Er der en smart måde at overføre sin telefonbog fra
>et SIM-kort til et andet på?

Der findes programmer til den slags, Nokia's hedder f.eks PC Suite, de
andre fabrikanter har formentlig lignede software...

<mlr>

Fra : JYH

Dato : 14-05-08 12:46

Michael Rasmussen wrote:

> Der findes programmer til den slags, Nokia's hedder f.eks PC Suite, de
> andre fabrikanter har formentlig lignede software...

Aha - jeg plejer at bruge min Nokia 6300, som man bruger en USB-nøgle,
når jeg overflytter data til microSD-kortet, da jeg synes at PC Suite er så langsom.
Men jeg vil lige kigge lidt på Suiten, da telefonbogen jo desværre ikke ligger på kortet

Fra : Max

Dato : 14-05-08 13:06

Hej JYH

> Er der en smart måde at overføre sin telefonbog fra
> et SIM-kort til et andet på?

På min telefon kan jeg flytte telefonbogen fra SIM til
hukommelse og flytte den tilbage igen.

--
Mvh Max

Fra : JYH

Dato : 14-05-08 13:23

Max wrote:
> Hej JYH

> På min telefon kan jeg flytte telefonbogen fra SIM til
> hukommelse og flytte den tilbage igen.

Fandt ud af, at det kan man også ganske let på min.
Nokias hjemmeside var nede, da jeg spurgte.
Så jeg slipper for Nokia PC Suite

Fra : Pallejc

Dato : 14-05-08 14:56

"JYH" <jyh@jyh.jyh> skrev i en meddelelse
> Er der en smart måde at overføre sin telefonbog fra
> et SIM-kort til et andet på?

Jeg bruger zyb.com til backup af min telefon sammen med outlook.

--
Hilsen Palle