USA taletidskort
Fra : Kim S

Dato : 13-05-08 14:45

Kan man købe taletidskort i USA, evt. herhjemmefra ?
Sidst vi var derovre kiggede alle underligt på os,
da vi bad om et taletidskort. Sådan noget fandtes
ikke, fik vi at vide...

Mvh, Kim

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 13-05-08 15:41

On Tue, 13 May 2008 15:45:15 +0200, "Kim S" <Not@valid.dk> wrote:

> [...]
>Sidst vi var derovre kiggede alle underligt på os,
>da vi bad om et taletidskort. Sådan noget fandtes

Måske noget af det her kan bruges:

http://groups.google.dk/group/dk.fritid.rejse/browse_thread/thread/d327548f6f71defa

http://mobildebat.dk/archive/index.php/t-73139.html

Prøv også at google på "prepaid phone card":
http://www.google.dk/search?hl=da&q=%22prepaid+phone+card%22&btnG=S%C3%B8g&meta=

Ellers spørg i dk.fritid.rejse

sayonara
Martin Mose Larsen

Fra : Andse

Dato : 13-05-08 20:11

Du kan købe taletidskort herhjemmefra.
Bl.a. kan Telmore og Unotel bruges, husk bare at melde dig til udenlands
telefoni.

Ved ikke hvad Telmore tager for at man tilmelder sig, men da jeg gjorde det
hos Unotel, kostede det gratis. Husk at tanke ekstra op inden du evt. tager
afsted.
Man kan også melde sig til automatisk optankning.

Fra : Kim

Dato : 14-05-08 09:21

"Andse" <Andse@Andse.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> tager afsted.
> Man kan også melde sig til automatisk optankning.

Jo tak, men det var et amerikansk taletidskort jeg var ude efter,
så der kan ringes billigere indenfor USA.

Mvh, Kim

Fra : Poul Erik

Dato : 14-05-08 20:20

> Jo tak, men det var et amerikansk taletidskort jeg var ude efter,
> så der kan ringes billigere indenfor USA.
>
> Mvh, Kim
Prøv at se på denne side
http://www.t-mobile.com/shop/plans/default.aspx?plancategory=4

Under "Get started with prepaid card"
http://www.t-mobile.com/shop/phones/prepaid.aspx

Nederst på denne side er der et sim kort med 10 min taletid til $6.99

Mvh. - Poul Erik

Fra : Kaj

Dato : 14-05-08 19:23

> [...]
> Sidst vi var derovre kiggede alle underligt på os,
> da vi bad om et taletidskort. Sådan noget fandtes

Jeg vil ikke hænges op på noget, men jeg mener, at jeg så reklamer for dem,
da vi var derovre i marts/april.
Kan dog ikke huske prisen, men der var flere forskellige.

Venlig hilsen
Kaj

Fra : Rasmussen

Dato : 14-05-08 20:45

Her kan du se priser, operatører m.v. i usa:

http://www.prepaidgsm.net/en/usa.html

Mvh
Rasmussen

Fra : Jens Christenen

Dato : 14-05-08 21:28

prøv kvikfix.dk

de sælger udenlandske numre som kan viderestilles gratis til et hvilket som
helst medie (mobil, fastnettelefon, msn, skype osv.)