Siemens C45 slukker v. opladning
Fra : Jens C. Hansen

Dato : 12-05-08 23:47

Kort efter man sætter den til opladning (et par minutter måske), så slukker den, og det var jo ikke lige meningen.
Batteriet er helt nyt.

Jeg har været alle menuer igennem og kan ikke se nogen indstilling til at ændre på det.
Nogen der kender problemet?
Skal der en software-opdatering til, og hvor får man det?

Fra : Andse

Dato : 13-05-08 05:56

Kender ikke lige en C45, men en software opdatering kan vel ikke skade !.
Du kan (måske) finde en unlocker på www.unlockpriser.dk

Det er vidst en ældre model du har der, så måske en ny mobil kunne være en
løsning.