Højttaler til Nokia 6233
Fra : sls\(2770\)

Dato : 11-05-08 11:41

Kan man selv skifte en af de højttalere der sidder i siden på telefonen
(nokia 6233)?
Og hvor kan man evt. købe en?

Mvh Sid

Fra : Martin /Helsingør

Dato : 12-05-08 20:41

"sls(2770)" <sls@FJERNsol.dk> skrev i meddelelsen
> Kan man selv skifte en af de højttalere der sidder i siden på telefonen
> (nokia 6233)?
> Og hvor kan man evt. købe en?
>
> Mvh Sid

Hej Sid

Ser ud til man kan få den her:
http://www.mytrendyphone.dk/shop/reservedele-12245c1.html

Mht. udskiftning var dette det nærmeste jeg kunne komme:
http://www.youtube.com/watch?v=ZyLQHWgc3DU

Til min N80 fandt jeg en autoriseret Nokia video

Mvh.

Martin /Helsingør

Fra : sls\(2770\)

Dato : 12-05-08 22:02

"Martin /Helsingør" <mailme.nospam@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "sls(2770)" <sls@FJERNsol.dk> skrev i meddelelsen

> Hej Sid
>
> Ser ud til man kan få den her:
> http://www.mytrendyphone.dk/shop/reservedele-12245c1.html

Tak, men tror ikke de har sådan en højttaler jeg efterlyser?
Det er de højttalere der sidder i siden af telefonen til musik jeg skal
bruge.

Mvh Sid