sms til udlandet ?
Fra : Lars Jørgensen

Dato : 04-05-08 18:00

Jeg har modtaget et par SMS fra en kollega i Tunis men hun undre sig over at
jeg ikke svarer. Har sendt via (Sonofon ) men de dukker ikke op hos hende !

Dvs jeg kan modtage men ikke sende. Hvad er galt ?

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 04-05-08 19:09

> [...]
> hende !
>
> Dvs jeg kan modtage men ikke sende. Hvad er galt ?

Har du besvaret hendes besked eller oprettet en ny? Hvis oprettet ny så
check du bruger korrekt landekode.

Kan du ringe til hende? Hvis ikke, så test evt. om du kan fra fastnet eller
en anden mobiloperatør - går den igennem her, så kontakt Sonofon i morgen og
oplys din kollegas telefonnummer.

Kan du godt ringe til hende, så er det muligvis fordi at hendes mobilselskab
har valgt ikke at levere SMS fra udlandet til deres kunder, du kan evt.
spørge hende hvilket teleselskab hun har, og Sonofon vil så kunne oplyse om
det er det der er problemet - i så fald er der nok desværre ikke rigtigt
noget at gøre, udover at bede hende findet et andet selskab :)

--
Michael Kjærsgård
//Gratis billedhosting: http://imageshack.dk

Fra : J.K.Arning

Dato : 07-05-08 09:37

On 2008-05-04 19:00:02 +0200, Lars Jørgensen <lars@f.dk> said:

> [...]
> hos hende !
>
> Dvs jeg kan modtage men ikke sende. Hvad er galt ?

Det er ikke unormalt at teleselskaber uden for europa og syd, central
og nord amerika ikke leverer sms`er til kd`er fra andre net.

--
I think Smithers picked me because of my motivational skills. Everyone
says they have to work a lot harder when I'm around.