Mobil en 75-årig.
Fra : Pølsesnak

Dato : 03-05-08 14:54

Nogen der kan anbefale en god mobil til en 75-årig dame? Hendes gamle er
gået i stykker. Hun er vældig åndsfrisk, og også opsat på at lære at bruge
sms. Mobilen skal selvfølgelig være brugervenlig og gerne have nogle gode
tydelige taster. Det skal være uden abonnement (hun er allerede
Telmore-kunde). Prisleje ca. 1500.- (er dog ikke altafgørende).

M.v.h.
Henrik.

Fra : Carsten Riis

Dato : 03-05-08 15:48

Pølsesnak skrev den 03-05-2008 15:54:
> [...]
> nogle gode tydelige taster. Det skal være uden abonnement (hun er
> allerede Telmore-kunde). Prisleje ca. 1500.- (er dog ikke altafgørende).

http://telecall.dk/vmchk/EmporiaLife.html
er din ven.

Carsten Riis
www.de3faktorer.dk

Fra : Lars

Dato : 03-05-08 17:39

Carsten Riis skrev:

> http://telecall.dk/vmchk/EmporiaLife.html
> er din ven.

TDC har den til 599 kr., hvis man har mulighed for at oprette Duet
(totalpris for 6 mdr. 1099).

De har også denne model fra Doro til 299 kr. m. Duet (totalpris 798 kr.)
eller u. abo til 1.099 kr.

http://www.doro.dk/products/viewproduct?g=t&p=319

Fra : Pølsesnak

Dato : 04-05-08 02:57

> TDC har den til 599 kr., hvis man har mulighed for at oprette Duet
> (totalpris for 6 mdr. 1099). De har også denne model fra Doro til 299 kr.
> [...]

Nøøøj, begge modeller er jo glimrende forslag. Tak for input til jer begge
to!

M.v.h.
Henrik.

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 04-05-08 19:57

Pølsesnak <poelsesnak@gmail.com> wrote:

>Nøøøj, begge modeller er jo glimrende forslag. Tak for input til jer begge
>to!

Doro'en mangler SMS.

--
Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard
Ved e-mail svar: Skift ciffer ud med bogstav

Fra : Pølsesnak

Dato : 05-05-08 10:59

> Doro'en mangler SMS.

Ups, ja så er den ude af kapløbet!

M.v.h.
Henrik.

Fra : Paul8

Dato : 07-05-08 11:52

"Pølsesnak" <poelsesnak@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Ups, ja så er den ude af kapløbet!
>
> M.v.h.
> Henrik.

Da jeg fylder 75 til sommer må jeg være kvalificeret til at blande mig lidt.

Jeg kan anbefale noget som den samsung C170 som jeg købte fornylig hos Elgiganten for
600kr.
Tasterne er store nok. Display er over gennemsnittet m.h.t. læselighed.

Og så vejer den kun 72 gram
Med lidt fingersnilde fik jeg den hængt op i en halsrem. Så ved jeg hvor jeg skal finde
den når den ringer......
Ellers kan jeg aldrig huske hvor jeg har lagt den.

Fra : dotman

Dato : 07-05-08 08:14

"Pølsesnak" <poelsesnak@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> tydelige taster. Det skal være uden abonnement (hun er allerede
> Telmore-kunde). Prisleje ca. 1500.- (er dog ikke altafgørende).

Jeg sælger mange Nokia 3110 Classic til specielt ældre og 75 år er jo ingen
alder idag, min Famor som er lidt ældre end de 75, (holder selv hus og køre
bil) har en Samsung D600 som hendes eneste telefon, hun har droppet fastnet
for et par år siden og sender både sms'er og tager billeder og den er da
ikke nogen speciel nem telefon.

Men Nokia 3110 Classic er nem, har store taster og skærm