Bagrunde til Nokia 6230i
Fra : Kim

Dato : 01-05-08 04:01

Jeg har mistet den hvide baggrund til min Nokia 6230i.

Hvor kan man hente ensfarvede baggrunde til
overførsel via PC Suite ?

Jeg ønsker lyse baggrunde og sort tekst.

Mvh Kim

Fra : JYH

Dato : 01-05-08 10:11

Kim wrote:
> Jeg har mistet den hvide baggrund til min Nokia 6230i.
>
> Hvor kan man hente ensfarvede baggrunde til
> overførsel via PC Suite ?
>
> Jeg ønsker lyse baggrunde og sort tekst.

Her feks:
Hvis du ikke finder noget du kan lide, kan du selv kreere via siden.
http://www.zedge.net/

Fra : KsNa

Dato : 01-05-08 20:11

"Kim" <no@way.se> skrev i en meddelelse
> Jeg har mistet den hvide baggrund til min Nokia 6230i.
>
> Hvor kan man hente ensfarvede baggrunde til
> overførsel via PC Suite ?
>
> Jeg ønsker lyse baggrunde og sort tekst.
>
> Mvh Kim

Tag et billed af: køleskabet, et stykke papir, et lyst tæppe.....ja,
fortsæt selv og brug det som baggrund.