The Witcher - Adventure - Price of neutra~
Fra : John Doe

Dato : 26-05-08 19:54

Hejsa

Jeg er langt om længe kommet igennem hele The Witcher og har nu gennemført
det hele Så vil jeg starte på den udvidelse som kom gratis med i Patch 1.3.
Men det er noget som undrer mig. Når jeg gennemført den orignal campaign i
grundspillet var det stemmer og tale med når man snakkede med folk, men det
synes jeg ikke det er med i mini add-on "Price of Neutrality". Er det blevet
sparet væk fra firmaet eller er det noget alt galt. Jeg har nemlig
installede 1.3 patch lige da jeg købte det og der var nemlig ingen problemer
med lyden og driver til lydkortet er også op til date og viser ingen
konflikter.

Hvis de nu er sparet væk, altså lyd dialogerne til "Price of Neutrality", er
det så ikke en smule billig så. Jeg kunne så godt lige mange af de små
samtale er i spillet.

Det skal også sige at jeg prøvet at installede helt frisk fra cd to gange og
det hjælp heller ikke med lyd til character. Resten af lyder virker fint nok
i "price of neutraility", så som sværdkamp osv.

John