3210 kan ikke foretage opkald "Kontroller ~
Fra : Flemming Joensson

Dato : 18-07-01 10:45

Hej,
min søster har netop købt en brugt 3210 uden simlås.
Software: V05.31 24-05-00 NSE-8/9

Hun bruger TeleDanmark Taletids simkort.
Telefonen er ikke simlåst for hun kan godt isætte sit taletidskort og
modtage opkald, men hvis hun prøver at foretage opkald, så får hun denne
besked:
"Kontroller Netværkstjenester"

Hvis hun sætter kortet over i hendes Siemens telefon virker det fint, så der
er udmærkede sende/modtageforhold der hvor hun er og der er penge på kortet.

Er der nogen af jer der ved hvad der er galt?
Hun siger at hun har manuelt valgt TDK-mobil som "udbyder" og at
antennemåleren i siden står på max. (hun får samme besked hvis hun prøver
Automatisk valg af net)

Min kæreste har også en 3210 men det er softwareversion V05.26 07-04-00
NSE-8/9 og hun har aldrig haft det problem. Hun bruger Telmore, som jo kører
på TDK-mobil masterne.

Hjælp til at løse problemet vil blive modtaget med kyshånd. Hvis det er
fordi der er noget i vejen med telefonen så vil vi selvfølgelig også gerne
vide dette - da vi så må prøve at lade handlen gå tilbage.

På forhånd tak,
mvh
Flemming

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 18-07-01 11:05

Flemming Joensson skrev:

> Er der nogen af jer der ved hvad der er galt?

Er du den lykkelige ejer af et datakabel til N3210? Hvis ja, så tag og nulstil
hele telefonen...

/bm

--
Jeg unlocker din Nokia mobil telefon for 100 kr.
og det er incl. porto tilbage til dig, og på nogle modeller

Fra : Flemming Joensson

Dato : 18-07-01 11:41

> Er du den lykkelige ejer af et datakabel til N3210? Hvis ja, så tag og
nulstil
> hele telefonen...

Med Boris' hjælp fandt vi ud af at løsningen var simpelthen bare at vælge
Genetablér Standardopsætning, hvorefter vi kunne ringe fra telefonen.

tak til Boris

mvh
Flemming