Hej og God Formiddag
Jvf. min ordrebekræftense skulle jeg igår Tirsdag have fået en 1024/256
bredbåndsforbindelse.
På trods af at jeg har sat både skillefilter og modem op efter bedste evne,
og i nøjagtig overensstemmelse med guiden så, er det endnu ikke lykkedes
for mig at opnå forbindelse.
SYNC lampen på modemet lyser rødt, blinker grønt ca. 10-12 gange cirka
hvert andet minut, hvorefter den lyser rødt igen.
At slukke for strømmen til modemet og umiddelbart herefter tænde den igen,
har desværre ikke hjulpet, hvorfor jeg nu har fejlmeldt linien.
At jeg så alligevel skriver er fordi, jeg undere mig over at det, var
muligt at ringe op til kundeservice på 80 80 80 17 - så kan min linie da
ikke være helt død og, jeg må derfor formode at fejlen ligger et eller
andet sted på min respektive telefoncentral, men det er måske ikke givet?
Af gode grunde kan jeg endnu ikke læse interne inet.tele.dk grupper så,
derfor ved jeg ikke om der har været anmeldt fejl på Aalborg Central - mit
nummer er 98 11 xx xx.
Vil nogen give besked hvis der har været anmeldt fejl på centralen,
og/eller give et bud på hvor fejlen kan tænkes at ligge?
--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas
Besøg støttekomiteen for Tibet
på
http://www.tibetkomite.dk