YouSee ustabilt ?
Fra : Jakob Munck

Dato : 15-05-08 05:49

De sidste tre dage har min internetforbindelse til YouSee været helt
uforudsigelig. Det ene øjeblik virker den og det næste ikke.
Det skifter hele tiden.

Jeg bor i Valby.

Er der andre, som har tilsvarende problemer med YouSee- internet?

v.h.
Jakob

Fra : Sune

Dato : 15-05-08 06:14

On Thu, 15 May 2008 06:49:01 +0200, "Jakob Munck"
<jm2_fjern_dette@webspeed.dk> wrote:

>Jeg bor i Valby.
>
>Er der andre, som har tilsvarende problemer med YouSee- internet?

Jeg har intet bemærket de andre dage, men i nat kl ca. 01.30 gik min
linie ned. Her til morgen virkede den igen.

Mvh
Sune

Fra : Jens

Dato : 15-05-08 12:24

"Jakob Munck" <jm2_fjern_dette@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Det skifter hele tiden.
>
> Jeg bor i Valby.
>
> Er der andre, som har tilsvarende problemer med YouSee- internet?

Det lyder som om du har et dårligt signal. Prøv at kigge rundt i grupperne
og søg på "signal", så får du oplysninger om hvordan du kan checke signal
styrken på din forbindelse vha. den indbyggede webserver i dit kabel-modem.

Det er vist noget med at den skal ligge omkring 30 - 40 dBmV hvis jeg ikke
tager helt fejl...

Jens

Fra : Jens G

Dato : 15-05-08 14:33

> [...]

>Det skifter hele tiden.
>
>Jeg bor i Valby.
>
>Er der andre, som har tilsvarende problemer med YouSee- internet?

Jeg bor i Ballerup og har lige været gennem en længere periode med
ustabilt YouSee Internet, men den sidste uges tid har det fungeret
upåklageligt.

Du kan se om der er generelle problemer i dit område ved at indtaste
dit postnummer her:
http://kabeltv.driftsinfo.dk/

Jeg ved at der idag har været en fejlmelding for hele
storkøbenhavnsområdet, som er afsluttet nu. Vi mærkede vist ikke noget
til den hos os.

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.everlove.dk.