CC->Telmore Broadband skift gik lidt galt
Fra : Niels Kristian Jense~

Dato : 12-05-08 09:48

CC angav en opsigelsesdag: 13 maj.

Telmore godkendte at overtage den 13 maj.

Men den 10 maj forsvandt forbindelsen. Enten har TDC rykket stikket ud
hverdagen inden 13 maj eller også har Cybercity. CC's support har ikke
svaret på min henvendelse, sendt den 10. maj.

Hvad kan man lære? Godkend ikke en skiftedag, med mindre den har 2
arbejdsdage på hver side! Det vil sige en onsdag i en uge uden helligdage.

Mvh. NKJensen
P.S: Nu håber jeg bare at Telmore får hul igennem i morgen.

Fra : Niels Kristian Jense~

Dato : 14-05-08 09:12

Niels Kristian Jensen <nkj@internetDYTgruppen.dk> wrote in

> [...]
>
> Hvad kan man lære? Godkend ikke en skiftedag, med mindre den har 2
> arbejdsdage på hver side! Det vil sige en onsdag i en uge uden

13 maj kom der hul igennem via Telmore Broadband med den ønskede hastighed.

Som et kuriosum kan jeg nævne at jeg fik to gange udstyr tilsendt. Og at
jeg - i dag - fik en mail om at Telmore ikke kunne levere. Den mail læste
jeg via forbindelsen til Telmore

Mvh. NKJensen