Den billigste 2 mbit lige nu?
Fra : 205477m001

Dato : 10-05-08 10:25

Jeg er på udkig efter den billigste 2 mbit til min bror. Han bor i Aalborg.

Jeg har udkig på en StofaNet til 2mbit til 149 kr. - er der noget der er
billigere?

/Mike

Fra : Mogens Nielsen

Dato : 10-05-08 11:42

"205477m001" <2054773m001@stofanet.dk> skrev i meddelelsen
> Jeg er på udkig efter den billigste 2 mbit til min bror. Han bor i
> Aalborg.
>
> Jeg har udkig på en StofaNet til 2mbit til 149 kr. - er der noget der er
> billigere?

Har du et link til den pris?

Mogens

Fra : 205477m001

Dato : 10-05-08 13:13

Mogens Nielsen wrote:

> "205477m001" <2054773m001@stofanet.dk> skrev i meddelelsen

> Har du et link til den pris?
>
> Mogens

Fra forsiden:

Bredbåndskrigen raser: 2 Mbit til 149 kr./md.
Lige nu har vi Danmarks billigste 2 Mbit forbindelse. Prisen er kun 149
kr./md. med frit forbrug og hastigheden på 2.048/384 kbit/s er rigtig
god til prisen. Oveni får du en sikker trådløs forbindelse og vores
stærke sikkerhedsprodukt med for 0 kr./md. frem til 1. dec.

http://www.stofa.dk/

http://www.stofa.dk/showpage.php?shortcut=snpriser

Fra : Gamle

Dato : 10-05-08 20:04

205477m001 wrote:
> [...]
> rigtig god til prisen. Oveni får du en sikker trådløs forbindelse og
> vores stærke sikkerhedsprodukt med for 0 kr./md. frem til 1. dec.

Fullrate 2Gb/512 Mb incl. fastnet tlf. kr. 169,00
http://www.fullrate.dk/
kører klippestabilt og ydelsen er helt i top

Mvh.
Torben

Fra : Mike

Dato : 11-05-08 09:00

Ja det lyder okay - men skal nu ikke bruge noget fastnet - jeg har mobil
telefon. Så den er jo 20 kr. dyrere.

/Mike

Fra : Gamle

Dato : 11-05-08 13:19

Mike wrote:
> Ja det lyder okay - men skal nu ikke bruge noget fastnet - jeg har
> mobil telefon. Så den er jo 20 kr. dyrere.
>
> /Mike

Ja men du får så 512 i upload

Mvh.
Torben

Fra : Hauge

Dato : 11-05-08 13:35

Gamle wrote:
> Ja men du får så 512 i upload

Men desværre ikke 5 gratis pizzaer a' 55 kr. hver måned, så det er aaaaalt
for dyrt.

/Hauge

Fra : Mike

Dato : 11-05-08 18:13

Hauge wrote:

> Men desværre ikke 5 gratis pizzaer a' 55 kr. hver måned, så det er aaaaalt
> for dyrt.
>
> /Hauge

Æhhh hva?

Fra : Hauge

Dato : 11-05-08 18:23

Mike wrote:
> Æhhh hva?

Hehe, du er vist ny i grupperne. Tidligere var det sådan at en del ville
have internet gratis eller billigere, og så skulle der følge gratis pizza
med..
Nu vil folk bare have det gratis.. Så lidt er der da ændret med tiden.

Mvh Hauge

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 12-05-08 20:50

205477m001 skrev:

> Jeg har udkig på en StofaNet til 2mbit til 149 kr. - er der noget der er
> billigere?

Forudsætter det ikke et tv-abonnement?

Det er måske næsten lige meget hvis man er tilsluttet i forvejen,
men det hører immervæk med i den samlede pris.

--
Bertel