Pofiber uden smtp-server
Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 02-05-08 22:30

Jeg er netop skiftet til profiber (Fredericia). Nu opdager jeg så at de som
udbyder ikke stiller en smtp.mailserver til rådighed, men tilbyder
forskellige webmailløsninger.
jeg har 6 - 8 forskellige e-mal konti, blandt andet hos Cybercity, one.com
og TDC. TDC's smtp.mail.dk har
nu i tre år taget sig af alle udsendte mails fra alle disse konti. Den
tjeneste kan jeg ikke benytte mig af mere. Hvor kan jeg så finde en
smtp-server, derkan tage sig af min udgående mail?
--
Jørgen Farum Jensen
http://webdesign101.dk

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 02-05-08 22:42

On Fri, 2 May 2008 23:30:29 +0200, "Jørgen Farum Jensen"
<jfjenzen@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>tjeneste kan jeg ikke benytte mig af mere. Hvor kan jeg så finde en
>smtp-server, derkan tage sig af min udgående mail?

Er du helt sikker på du ikke bare kan anvende smtp.profiber.dk ??

<mlr>

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 02-05-08 22:50

Jørgen Farum Jensen skrev:

> Hvor kan jeg så finde en smtp-server, derkan tage sig af min
> udgående mail?

Hvis alt andet glipper, er der altid http://GratisSMTP.dk/

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
http://klaus.seistrup.dk/

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 02-05-08 22:45

https://www.one.com/da/support/faq/kan-jeg-bruge-jeres-smtp-server;jsessionid=itijrm2hhjhm

--
Michael Kjærsgård
//Gratis billedhosting: http://imageshack.dk

Fra : Jesper Lund

Dato : 02-05-08 23:11

Klaus Alexander Seistrup wrote:

> Hvis alt andet glipper, er der altid http://GratisSMTP.dk/

En anden mulighed (dog ikke gratis) er at betale 14.95$ for en "member"
account hos FastMail (engangsbetaling)
<http://www.fastmail.fm/pages/fastmail/docs/pricingtbl.html>

Fastmail ændrer ikke Sender: header som GMail gør (hvis man synes at det
er et problem).

--
Jesper Lund