Problemer med modtagelse af mails (BuyDoma~
Fra : Bent

Dato : 25-04-08 05:39

Hej,
jeg har problemer med at modtage e-mails sendt fra visse andres e-mail
konti til min konto hos BuyDomain.dk. Den der sender modtager følgende
besked:
"<mit-navn@mit-domain.dk>: host mail.mit-domain.dk[mail-server_IP]
said: 554 Sending address not accepted due to spam filter (in reply to
MAIL FROM command)".

Der er en anden under BuyDomain's forum som har samme problem. Ved
henvendelse til support er beskeden af jeg bare skal rette min
opsætning af spam filteret, men jeg har ikke noget aktivt spam filter,
alt er sat til "No Action" og dermed skulle filteret være frakoblet.

Noget forslag til hvad jeg kan gøre eller anbefaling af anden
mail-hotel udbyder hvor jeg kan få op til 10 konti og ingen spam
filter og intet anti-virus til en meget lav årlig pris (evt. gratis),
men stadig god og stabil service? Jeg ønsker at modtage alt der sendes
til mine konti og så lokalt/offline klare spam og virus.

På forhånd tak
Bent

Fra : Bent

Dato : 25-04-08 06:39

Bent <bent@yahoo.com> wrote:

> [...]
>men stadig god og stabil service? Jeg ønsker at modtage alt der sendes
>til mine konti og så lokalt/offline klare spam og virus.

Jeg skulle måske også have skrevet at jeg kun har brug for mails, da
jeg hverken har eller har ønsker om at oprette en website.

Fra : Dennis Trabjerg

Dato : 25-04-08 08:50

Bent skrev:
> Bent <bent@yahoo.com> wrote:
--sni
> [...]
-kontakt buydomains support igen, de er nok de nærmeste til at redegøre
for opsætningen af filtret.

AFAIK kan du slå filtret fra hos mxhotel.dk ( tjek det evt. her
forum.gratisdns.dk )og hos powerhosting.dk (dog ikke gratis)

Alternativt kan du anvende google´s som MX for dit domæne, deres filter
er ikke særlig hidsigt og der er gratis SMTP med.

/Dennis

Fra : Steen Garbers Enevol~

Dato : 29-04-08 12:49

On Apr 25, 6:38 am, Bent <b...@yahoo.com> wrote:
> [...]
> men stadig god og stabil service? Jeg ønsker at modtage alt der sendes
> til mine konti og så lokalt/offline klare spam og virus.

Mon ikke nogen har glemt at fjerne referencer til ordb.com

http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=35806

-Steen