Dansknet, er det noget der duer??? Hvad er~
Fra : Magnum

Dato : 24-04-08 09:52

Hej derude,

Jeg har nu været kunde hos cybercity i 5 år og er egentlig rigtig godt
tilfreds med mine 2 mb bredbånd og IP-telefoni til ca. 310 pr. måned.
Jeg har til dato aldrig haft problemer med noget som helst, og det har
altid virket upåklageligt.

Nu ser jeg så at firmaet Dansknet tilbyder sig med en 1mb linie (nok
til mit behov) og IP telefoni til 149,- + 39,- = ialt 188,- pr. måned,
hvilket vil spare mig for 1464,- om året.

http://www.dansknet.dk/front

Men er der nogen af jer derude der har erfaringer med Dansknet.dk ???

Og helst positive???

Jeg glæder mig til at spare 1464 om året, men de er givet skidt ud
hvis ikke Dansknet er deres opgave voksen.

På forhånd tak for svaret. Og jeg håber naturligvis at andre kan brige
svaret også.

Med venlig hilsen

Henrik - Herning

Fra : martin

Dato : 28-04-08 13:20

> Men er der nogen af jer derude der har erfaringer med Dansknet.dk ???

> Og helst positive???

> Jeg glæder mig til at spare 1464 om året, men de er givet skidt ud
> hvis ikke Dansknet er deres opgave voksen.

Jeg har bestilt til installering på Onsdag (30 apr.) så lad os nu se hvordan
det kommer til at gå.

Jeg måtte ringe til dem i fredags, da jeg ikke havde modtaget noget udstyr
fra dem, og fik at vide at det skete automatisk, at en maskine printede
labels ud for dem, og jeg kunne sagtens risikere at udstyret først kom frem
dagen før, det var helt normal procedure. Jeg forklarede ham så at jeg boede
på Bornholm, og vi har ikke dag-til-dag levering med posten, det kan godt
tage en dag eller to før en pakke når frem, men det er der vidst ikke helt
tænkt over, han blev ihvertfald nødt til at klare det manuelt sagde han.

Men jeg glæder mig i øvrigt også til at slippe for at betale uhyrlige summer
til TDC, da hverken fullrate, cybercity eller nogen andre lader til at kunne
levere et bedre og billigere produkt på min adresse...

Martin Kaltoft

Fra : martin

Dato : 05-05-08 13:24

> Jeg har bestilt til installering på Onsdag (30 apr.) så lad os nu se
> hvordan det kommer til at gå.

Så har jeg netop fået forbindelse igennem dansknet.

Jeg bestilte som sagt til installering 30 apr. efter rådgivning af dansknet
support. Jeg spurgte hvordan jeg skulle bære mig ad for at undgå nedetid, de
sagde jeg skulle sige min TDC forbindelse op og bestille dansknet på
nedtagningsdagen.

Det gjorde jeg også, men fik alligevel besked 29 april på at de kun kunne
levere 5. maj.

Men nu virker det altså, og hastigheden er som den skal være, og jeg tror
umiddelbart også det er ligeså stabilt som tdc's var, da det jo er TDC's net
dansknet benytter sig af.

Så jeg glæder mig da over at spare omkring 150 kr om måneden, og samtidig få
en lidt hurtigere forbindelse...

Martin Kaltoft

Fra : simon

Dato : 28-04-08 14:12

Magnum skrev:
> [...]
> hvis ikke Dansknet er deres opgave voksen.
>
> På forhånd tak for svaret. Og jeg håber naturligvis at andre kan brige

Hej Henrik.
Der er en tråd om dansknet i dk.edb.internet.udbydere.xdsl
der startede den 20.3.2008 (Erfaring med ADSL fra dansknet.dk ?).
Prøv at kikke der.
Forøvrigt er jeg også ved at overveje at bestille hos dansknet,
da jeg har har bøvl og forviklinger omkring bestillingen af
TDC bredbånd city+telefoni døgn, hvor de ville snyde mig for
853 kr. - først da jeg klagede i flere omgange hjalp det.
Men jeg er også sur over, at de f.eks. ikke tilbyder PLAY
i mit abonnement. Jeg kan spare næsten 200 kr. om måneden
ved at skifte fra 8064/512 hos tdc til 10 mb/1mb hos dansknet
- incl. fri telefoni.
mvh
simon

Fra : Magnum

Dato : 06-05-08 09:59

On 24 Apr., 17:51, Magnum <2...@email.dk> wrote:
> [...]
> hvis ikke Dansknet er deres opgave voksen.
>
> På forhånd tak for svaret. Og jeg håber naturligvis at andre kan brige

Hej Derude, Martin og Simon,

Tak for tilbagemelding på min forespørgsel.

Jeg skrev til Dansknet.dk den 23. april og stillede 2 simple
spørgsmål, og fik en autosvar-mail tilbage hvor de skrev at jeg kunne
forvente at høre fra dem inden 24 timer.

Denne mail har jeg aldrig fået svar på.

Jeg antog naturligvis, at der måtte være sket en fejl, så jeg skrev
igen i søndags, altså den 4. maj, og igen fik jeg et autosvar om at de
ville svare tilbage inden 24 timer.

Denne mail har jeg heller aldrig fået svar på (((((

Jeg er egentlig lidt skuffet over at Dansknet ikke er lidt mere på
dupperne når man nu er potentiel ny kunde.

Mine spørgsmål til dem var; Kan I levere i Herning og hvilke endelser
jeg kan forvente på mine kommende emails.

Altså ikke svære og urimelige spørgsmål syntes jeg......

Men jeg bliver da bare ved Cybercity, og overvejer så at skifte til
deres SOLO mulighed somer lidt billigere.

Men tak for jeres hjælp.

kh

Henrik - Herning

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 06-05-08 21:23

Hej

Klip:
> [...]
>ville svare tilbage inden 24 timer.

>Denne mail har jeg heller aldrig fået svar på (((((

Og det kan ikke skyldes at du, eller din udbyder, har et "stramt"
spamfilter som måske snupper det mail du venter ?...
--
M.v.h. Ole ®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : simon

Dato : 06-05-08 21:47

Magnum skrev:
> [...]
>
> Men jeg bliver da bare ved Cybercity, og overvejer så at skifte til
> deres SOLO mulighed somer lidt billigere.

Hm, det lyder mærkeligt Henrik.
Jeg skrev til dem den 28. april vedr. spørgsmål om
opsigelse af mit nuværende net og fik allerede et
konkret svar den 29. april.
Da jeg senere tilmeldte mig på deres hjemmeside, fik jeg
papirerne til portering allerede dagen efter.
Jeg bor også i Herning, men har haft en anden oplevelse
end dig.
mvh
simon
--
http://erling-simonsen.dk

Fra : Magnum

Dato : 07-05-08 12:11

On 6 Maj, 22:23, Ole Rasmussen <newsfe...@FJERN.melby-online.dk>
wrote:
> [...]
>
> Og det kan ikke skyldes at du, eller din udbyder, har et "stramt"
> spamfilter som måske snupper det mail du venter ?...

Hej Ole,

Jeg har 7-9-13 aldrig før opdaget at noget af min post er fanget i mit
spamfilter hos Cybercity. Jeg fik jo iøvrigt også en fin automail
retur fra Dansknet ved begge mine stadig ubesvarede henvendelser.

Men tak for tippet ))