PLAY og TDC
Fra : Anders

Dato : 21-04-08 10:29

Det er da også fantastisk at man kan hente alt det musik fra TDC med PLAY.
Men hvis man har en (åbenbart) discountform for TDC Bredbånd (City), så må
man ikke være med til at lege. Og det er til trods for at de siger at ALLE
TDC kunder kan være med...

Det lyder sådan her:

"Velkommen til Play. Play er et helt unikt tilbud til alle TDC kunder, som
giver dig adgang til ubegrænset musik. Her på siden kan du downloade fra
Danmarks bedste online musiksamling - og det kan du gøre som en del af dit
abonnement."

Tak for det.

Man kan høre hele ordlyden - og deres "det med småt" i mit lydklip her.
http://www.megafileupload.com/en/file/59847/TDCsnydPLAY-mp3.html

Mvh,

Anders
- der er harm over at hans
City-betyder-bare-atdu-ikke-får-kundeservice-men-skal-klare-dig-selv-men-stadig-får-fuld-udbytte-af-vores-services-REND-MIG-I-RXVEN

Fra : Hauge

Dato : 21-04-08 10:58

Anders wrote:
> [...]
> (City), så må man ikke være med til at lege. Og det er til trods for
> at de siger at ALLE TDC kunder kan være med...

Tjaeh, prøv at kikke i gruppen dk.forbruger, der er også nogle analfabeter
der ikke kan forstå selv simple ting.
Tråden hedder "Tenderer til falsk markedsføring - fra TDC" og startede 15.
april.

> - der er harm over at hans
> City-betyder-bare-atdu-ikke-får-kundeservice-men-skal-klare-dig-selv-men-stadig-får-fuld-udbytte-af-vores-services-REND-MIG-I-
> RXVEN

Men det er billigt, og det er jo det du vil have, betal for et fuldt
produkt, eller tud ved din mor.

/Hauge

Fra : Anders

Dato : 21-04-08 11:15

> Men det er billigt, og det er jo det du vil have, betal for et fuldt
> produkt, eller tud ved din mor.

Det er skam et fuldt produkt jeg betaler for - hvis du spørger TDC. Dengang
jeg fik det (6 mdr siden) forklarede de at den eneste "hage" der var ved
produktet, var ingen kundeservice. Altså falske udsagn.

- Anders

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 21-04-08 11:40

"Anders" <n@a.com> writes:

>Det er skam et fuldt produkt jeg betaler for - hvis du spørger TDC. Dengang
>jeg fik det (6 mdr siden) forklarede de at den eneste "hage" der var ved
>produktet, var ingen kundeservice. Altså falske udsagn.

Det passede vel fint dengang?

Hvis du køber en bil, der er "verdens hurtigste", kan du jo heller
ikke kræve pengene tilbage om 10 år, fordi der i mellemtiden er
opfundet en ny og hurtigere.

Mvh.
   Klaus.

Fra : Anders

Dato : 21-04-08 12:11

"Klaus Ellegaard" <klausellegaard@msn.com> skrev i en meddelelse

> Det passede vel fint dengang?
>
> Hvis du køber en bil, der er "verdens hurtigste", kan du jo heller
> ikke kræve pengene tilbage om 10 år, fordi der i mellemtiden er
> opfundet en ny og hurtigere.

Det står stadig på denne måde på deres hjemmeside.

Citat:
"Bredbånd City er til dig, der gerne vil have lynhurtigt bredbånd til en
attraktiv pris. Bredbånd City er billigt, fordi vi har skåret telefonisk
hotline og kundeservice væk - og hvorfor betale for support, hvis du kan
klare installation og opsætninger selv."

- Anders

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 21-04-08 15:17

"Anders" <n@a.com> writes:

> [...]
>hotline og kundeservice væk - og hvorfor betale for support, hvis du kan
>klare installation og opsætninger selv."

I så fald kan jeg godt forstå, at nye kunder bliver utilfredse.
De gamle kunder får jo stadig 100% det produkt, de bestilte.

Mvh.
   Klaus.

Fra : Søren Nielsen

Dato : 22-04-08 20:47

Anders wrote:
> Men hvis man har en (åbenbart) discountform for TDC Bredbånd
> (City), så må man ikke være med til at lege. Og det er til trods for
> at de siger at ALLE TDC kunder kan være med...

Læste/læser du også det med småt? Du får høj hastighed og lav pris - skal
TDC Bredbåndskunder så også klage over de ikke får det?

Søren