E-Mail
webnoob 5265
Outlook 2007, GIF
Fra : Mogens

Dato : 29-04-08 17:22

Kan det ikke lade sig gøre at få vist animerede giffer i OUTLOOK 2007.
Jeg har søgt vidt og bredt men ikke kunnet finde en løsning

Mogens
mohen@SLETc.dk

Fra : Carl Drud

Dato : 29-04-08 19:12

Mogens <mohen@SLETc.dk> writes:

> Kan det ikke lade sig gøre at få vist animerede giffer i OUTLOOK
> 2007. Jeg har søgt vidt og bredt men ikke kunnet finde en løsning

Så vidt jeg kan det ikke lade sig gøre fordi i modsætning til tidligere
versioner hvor HTML blev genereret via IE, er det vist i Outlook 2007
Word.

--
Carl

Fra : Mogens

Dato : 29-04-08 21:58

Carl Drud skrev:

> Så vidt jeg kan det ikke lade sig gøre fordi i modsætning til tidligere
> versioner hvor HTML blev genereret via IE, er det vist i Outlook 2007
> Word.

Ja så må jeg nok affinde mig med det som det er, men tak alligevel.

Mogens
mohen@SLETc.dk