links-problem
Fra : Jørgen

Dato : 29-04-08 15:09

Hej

Jeg håber, nogen kan hjælpe med dette problem:

Hver uge udsender jeg en nyhedsmail - jeg bruger OUTLOOK.

I mailen er der et par links hhv. til en hjemmeside og
en mail-adresse.

Når jeg redigerer mailen, virker disse links perfekt,
men når jeg - og andre - modtager den igen, efter udsendelse,
virker de 2 link ikke. Der kommer en medddelelse: Blocked http://...

Hvad mon det skyldes ? Er der nogen der kan svare på det, så TAK !

mvh Jørgen Carlsen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 29-04-08 16:40

Jørgen skrev:

> Når jeg redigerer mailen, virker disse links perfekt,
> men når jeg - og andre - modtager den igen, efter udsendelse,
> virker de 2 link ikke. Der kommer en medddelelse: Blocked http://...

Prøv lige at sende mig en mail med et link. Du kan f.eks. linke
til min egen hjemmeside. Skriv linket i hånden.

--
Bertel

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 29-04-08 17:48

Jørgen <jcarl@biograf.dk> skrev :

>Når jeg redigerer mailen, virker disse links perfekt,
>men når jeg - og andre - modtager den igen, efter udsendelse,
>virker de 2 link ikke. Der kommer en medddelelse: Blocked http://...

Der står noget på:

http://slipstick.com/mail1/blocked.htm
--