News-service.com stopper service til priva~
Fra : Broegger

Dato : 29-04-08 07:54

Hej

Jeg ved ikke om dette er den rigtige gruppe, men jeg tror det er her jeg
kan få det bedste svar. Så jeg håber I bærer over med mig.

news-service.com stopper deres news-service til private. Det er jeg lidt
træt af, men det giver så en anledning til at sondere markedet.

Kan I andre anbefale en news-udbyder der har alle de binære grupper og som
samtidigt er hurtigt og billigt?

--
Hilsen Thomas
Gode venner kan lave alting sammen,

Fra : J.K.Arning

Dato : 29-04-08 10:10

On 2008-04-29 08:54:03 +0200, Broegger <thomas@removethisbroeggerne.dk> said:

> [...]
> træt af, men det giver så en anledning til at sondere markedet.
>
> Kan I andre anbefale en news-udbyder der har alle de binære grupper og som

usenet.net .. man kan ikke poste til grupper men binært kører den 100% ok.
giganews.com er ikke billig men man kan poste.

Det er de 2 bedste efter min mening

Fra : Kurt Brixen

Dato : 29-04-08 16:31

On 29 Apr 2008 06:54:03 GMT, Broegger <thomas@removethisbroeggerne.dk> wrote:

>Kan I andre anbefale en news-udbyder der har alle de binære grupper og som
>samtidigt er hurtigt og billigt?

Ja, denne:
http://www.forteinc.com/apn/index.php

--