Problemer med dk.teknik.dvd.
Fra : Jesper

Dato : 26-04-08 12:54

Hej.

Jeg har sendt et indlæg i gruppen "dk.teknik.dvd , men kan ikke se indlægget
via Outlook Express som normalt virker fint m.h.t. nyhedsgrupperne. Det
pudsige er, at når jeg så går ind via Google Groups, så er alle indlæg der.

Jeg havde i går en overgang problemer med at logge på Outlook Express, men
det er nu løst. Når jeg forsøger, at synkroniserer nyhedsgruppen
"dk.teknik.dvd", så får jeg også en fejl med, at der er nogle indlæg som
Outlook Expresse ikke kan hente - mit indlæg bliver godt nok ikke nævnt, men
det er altså ligesom om, at der er noget som"spærre" for mit indlæg via
Outlook Express, men som nævnt, kan jeg se mit indlæg via Goggle Groups...

Nogen som har oplevet det samme eller har en forklaring?

mvh

Jesper.

Fra : Knud Erik

Dato : 26-04-08 13:17

"Jesper" <christop@post1.dknet**.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Groups...
>
> Nogen som har oplevet det samme eller har en forklaring?

Hej
Jeg har ikke kunnet opdatere TDC serveren »news.tele.dk«
siden i går ved middagstid.

Knud Erik

Fra : christop@post1.dknet~

Dato : 26-04-08 07:09

On 26 Apr., 14:17, "Knud Erik" <kepFJ...@postkasse.net> wrote:

> Hej
> Jeg har ikke kunnet opdatere TDC serveren  »news.tele.dk«
> siden i går ved middagstid.
>
> --
> Mvh
> Knud Erik- Skjul tekst i anførselstegn -
>
> - Vis tekst i anførselstegn -

Hej Knud.

Mange tak for dit svar - så er jeg mere rolig. Jeg har netop opdaget,
at det gælder alle grupperne og ikke kun "dk.teknik.dvd". Jeg kan
nemlig bedre lidt at se nyhedsgrupperne via Outlook Express end via
Goggle - jeg synes, at det giver et bedre overblik, men godt ikke lige
nu, hvor det ikke virker.....

Mvh

Jesper

Fra : christop@post1.dknet~

Dato : 26-04-08 07:16

On 26 Apr., 15:09, chris...@post1.dknet.dk wrote:

> [...]
> nemlig bedre lidt at se nyhedsgrupperne via Outlook Express end via
> Goggle - jeg synes, at det giver et bedre overblik, men godt ikke lige

Til alle interesseret.

Jeg har netop talt med TDC og de ved godt, at der er fejl med deres
news server. De har p.t. ingen tidshorisont, men leder efter fejlen.

mvh

Jesper.

Fra : Knud Erik

Dato : 26-04-08 14:26

> [...]

Jeg har netop talt med TDC og de ved godt, at der er fejl med deres
news server. De har p.t. ingen tidshorisont, men leder efter fejlen.

Tak for info.