Stavekontrol
Fra : Jørgen

Dato : 25-04-08 14:37

Det er lykkedes mig på en eller anden måde at aktivere stavekontrol hver
gang, jeg skriver en mail.
Det har jeg fortrudt.

Hvor annullerer jeg denne service igen? Jeg kan søreme ikke finde det.
Jørgen

Fra : N_B_DK

Dato : 25-04-08 15:31

"Jørgen" <laybourn@c.dk> wrote in message
> Det er lykkedes mig på en eller anden måde at aktivere stavekontrol
> hver gang, jeg skriver en mail.
> Det har jeg fortrudt.
>
> Hvor annullerer jeg denne service igen? Jeg kan søreme ikke finde det.

Du starter med at fortælle hvilket program du benytter.

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 26-04-08 11:43

Jørgen skrev:
> [...]
> gang, jeg skriver en mail.
> Det har jeg fortrudt.
>
> Hvor annullerer jeg denne service igen? Jeg kan søreme ikke finde det.

Hvilket mailprogram bruger du? Jeg går ikke ud fra, at det er Outlook
Express, da der er en gruppe til det formå. I Thunderbird kan man
ihvertfald dekativere den i: "Valgmuligheder -> Aktiv Stavekontrol". Der
kan man fjerne afmærkningen, så skulle det være det

Mvh,
Rasmus Bertelsen

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 26-04-08 11:47

Rasmus Bertelsen skrev:

> [...]
> ihvertfald dekativere den i: "Valgmuligheder -> Aktiv Stavekontrol". Der
> kan man fjerne afmærkningen, så skulle det være det

Det var så kun den midlertidige løsning. Her kommer den hvis du vil
deaktivere den permanent. Du kan aktivere den igen på samme måde.
I hovedmenuen i Thunderbird, hvis det er den du bruger, vælger du:
"Indstillinger->Redigering->Stavekontrol hvor du så kan fjerne/sætte
markering ved Aktiv Stavekontrol.

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 26-04-08 23:03

On Fri, 25 Apr 2008 15:37:03 +0200, "Jørgen" <laybourn@c.dk> wrote:

> [...]
>gang, jeg skriver en mail.
>Det har jeg fortrudt.
>
>Hvor annullerer jeg denne service igen? Jeg kan søreme ikke finde det.

Spørger i gruppen der er beregnet til Outlook Express. Der er
ekeperterne i dit program.

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Else Holm

Dato : 27-04-08 12:31

Poul Erik Lindaa wrote:

> Spørger i gruppen der er beregnet til Outlook Express. Der er
> ekeperterne i dit program.

I Funktioner > Indstillinger > Stavekontrol - slet flueben.

--
Else

Fra : Jørgen

Dato : 29-04-08 11:31

Til Else:
Tak for hjælpen. Det var så enkelt og indlysende. Jeg har ledt efter noget i
den retning. Jeg begriber ikke, jeg ikke fandt det selv.

Til Andre.
Sorry, Det er Outlook Express. Jeg troede "-mail+news" var nok.

Jørgen

Fra : Else Holm

Dato : 30-04-08 16:39

Jørgen wrote:
> [...]
> det selv.
> Til Andre.
> Sorry, Det er Outlook Express. Jeg troede "-mail+news" var nok.

Godt det hjalp!

--
Else