IE 7.0 driller
Fra : Elin

Dato : 15-05-08 14:36

På min bærbare, der kører XP og IE 7.0, har jeg de sidste par uger haft
problemer med en bestemt hjemmeside - tilfældigvis min egen. Det tager meget
lang tid at hente siden, og når den endelig er klar, er det uden billeder.
Fejlen optræder ikke på andre computere, og er tilsyneladende opstået
pludseligt.
Mit andet problem er, at jeg godt kan sende en genvej fra en hjemmeside til
skrivebordet, men når jeg vil åbne siden direkte fra genvejen, kokser IE.

vh
Elin Kuijers

Fra : Knud Erik

Dato : 15-05-08 15:38

"Elin" <elin@kuijers.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Mit andet problem er, at jeg godt kan sende en genvej fra en hjemmeside
> til skrivebordet, men når jeg vil åbne siden direkte fra genvejen, kokser

Hej
Prøv at hente denne fil og pak den ud til Skrivebordet. Dobbeltklik på
IEReg.bat -
når den er færdig, genstart du PC-en.
Den registrerer/genopretter/gendanner/reparerer *.dll i IE
Måske det kan hjælpe
http://www.ctrlaltdel.dk/Programmer/iereg.zip

Knud Erik