IE 7 problemer
Fra : rsl

Dato : 10-05-08 05:51

Hejsa

Jeg har nogle med problemer med IE 7 på vista home premium.
Hver gang jeg førsøger at komme ind på f.eks. pcworld.dk lukker IE ned fordi
den har fundet et program er skyld i at prg. lukkes.

Fejl er
Problemsignatur
Problemhændelsesnavn: APPCRASH
Programnavn: iexplore.exe
Programversion: 7.0.6001.18000
Tidsstempel for program: 47918f11
Fejlmodulnavn: kernel32.dll
Fejlmodulversion: 6.0.6001.18000
Tidsstempel for fejlmodul: 4791a76d
Undtagelseskode: 0eedfade
Undtagelsesforskydning: 000442eb
OS-version: 6.0.6001.2.1.0.768.3
Landestandard-id: 1030
Yderligere oplysninger 1: fd00
Yderligere oplysninger 2: ea6f5fe8924aaa756324d57f87834160
Yderligere oplysninger 3: fd00
Yderligere oplysninger 4: ea6f5fe8924aaa756324d57f87834160

Er der en som kan hitte ud af hvad f..den der er galt. Jeg vil være lidt
træt af at skulle til at formatere hele hdd for at slippe af med det
problem.
Skal lige nævnes at hvis jeg bruger IE 7 uden tilføjelses programmer er der
ikke noget galt.

Mvh og god pinse til alle
René

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 10-05-08 09:27

rsl skrev:

> [...]
> fordi den har fundet et program er skyld i at prg. lukkes.

> Skal lige nævnes at hvis jeg bruger IE 7 uden tilføjelses programmer er

Slå alle tilføjelsesprogrammerne fra manuelt, og slå dem så
til ét ad gangen, indtil fejlen atter opstår. Når du har
fundet den skyldige tilføjelse, kan du prøve at
geninstallere den eller se, om der er kommet en ny version,
eller du kan blot fjerne den, hvis det ikke er en, du har
brug for.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Beskyt de små mod porno på internettet.

Fra : rsl

Dato : 11-05-08 12:26

"rsl" <rsl@1thxhas.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> problem.
> Skal lige nævnes at hvis jeg bruger IE 7 uden tilføjelses programmer er

Takker... Jeg fandt ud af at der er noget der hedder QUICKfind BHO Object
som lavede ravage i IE...

René