Auto F5/updater
Fra : den rigtige fotograf

Dato : 05-05-08 10:37

hej

Findes der et add-on til FF som kan lave auto updater/F5?

hilsen

Per

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 05-05-08 10:44

den rigtige fotograf skrev:

> Findes der et add-on til FF som kan lave auto updater/F5?

ReloadEvery skulle vist kunne bruges:
https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/115

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Man bliver aldrig for gammel til computer og internet. Læs

Fra : den rigtige fotograf

Dato : 05-05-08 15:09

> ReloadEvery skulle vist kunne bruges:
> https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/115

Takker, hvordan bruger jeg det så, efter det er downloadet???

Per

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 05-05-08 15:24

den rigtige fotograf skrev:

>Takker, hvordan bruger jeg det så, efter det er downloadet?

Trykker på pilen ved siden af opdaterings-knappen og vælger enable og evt
sætte tidsrummet for hvor tit der skal opdateres

eller bruger Højreklik - Reload Every - og som ovenover beskrevet

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : den rigtige fotograf

Dato : 05-05-08 16:51

> Trykker på pilen ved siden af opdaterings-knappen og vælger enable og evt
> sætte tidsrummet for hvor tit der skal opdateres
>
> eller bruger Højreklik - Reload Every - og som ovenover beskrevet

hehe, det der skete var at jeg havde downloadet det med IE, så dur det jo
ikke. Men nu har jeg styr på det

Per