IE7 og systemressourcer i XP Pro
Fra : Rado

Dato : 05-05-08 08:07

Når jeg har for mange IE7 vinduer og/eller tabs (15-20 stk eller mere)
åbne, begynder systemet at opføre sig underligt - programmer vil ikke
åbne eller opfører sig underligt. Når jeg så lukker nogle IE7
vinduer/tabs, begynder tingene at fungere igen. Nogle gange er jeg dog
simpelthen nødt til at reboote for at få systemet til at køre igen -
her hjælper det ikke at lukke IE7 ned.

Er det normalt? Har kørt Win2000 i 7 år og først fornylig opgraderet
til XP, og mindes ikke at have haft den slags problemer med Win2000 og
IE6.

--
Rado

The greatest obstacle to discovery is not ignorance
but the illusion of knowledge.