Firefox contra Explorer
Fra : Ole Larsen

Dato : 02-05-08 19:58

Når jeg får e-boks meddelelser fra f.eks kommunen kan de kun åbnes med
Firefox, hvilket er meget irriterende, da jeg ellers udelukkende anvender
IE. Hvad gør jeg galt??? Gode råd modtages med taknemmelighed.

mvh Jonna Larsen

Fra : Carsten Riis

Dato : 04-05-08 07:54

Ole Larsen skrev den 02-05-2008 20:57:
> Når jeg får e-boks meddelelser fra f.eks kommunen kan de kun åbnes med
> Firefox, hvilket er meget irriterende, da jeg ellers udelukkende anvender
> IE. Hvad gør jeg galt??? Gode råd modtages med taknemmelighed.

Hvordan går du ind i Eboks?

Jeg bruger adgang via Netbank og har ingen problemer i hverken IE elle FF.

Carsten Riis
www.de3faktorer.dk