Viser ikke visse sider
Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 26-04-08 22:10

Min XPhomes IE vil ikke vise visse sider, og der kommer ingen fejlmelsing
udover at den ikke kan vises. Ingen af 'de nyeste' råd har hjulpet/været
tilgængelige. Har ikke hentet sikkerhedsopdateringer. Bruger AVG antivirus.
Har rodet med sikkerhedsniveau/godkende sider. Any help?

--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 26-04-08 23:03

> [...]
> tilgængelige. Har ikke hentet sikkerhedsopdateringer. Bruger AVG
> antivirus. Har rodet med sikkerhedsniveau/godkende sider. Any help?

Har lige konstateret, at der intet sker, når jeg klikker på links i
meddelelser/breve.

--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Knud Erik

Dato : 26-04-08 23:24

> "Preben Riis Sørensen" <preben@esenet.dk> skrev i en meddelelse

Hosts-filen kan være blevet inficeret og blokere for visse sider
"Søg" på hosts-filen og åbn den med noteblok, Hvis de sider du ikke
kan komme ind på er opført i filen, skal de slettes.

Du kan også prøve at kigge her http://www.hcma.dk/tips51to60.htm#no55

> Har lige konstateret, at der intet sker, når jeg klikker på links i
> meddelelser/breve.

Prøv at kigge her
http://www.microsoft.com/windows/IE/community/columns/oerepair.mspx

Knud Erik

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 26-04-08 23:46

"Knud Erik" <kepFJERN@postkasse.net> skrev

> Prøv at kigge her
> http://www.microsoft.com/windows/IE/community/columns/oerepair.mspx

Hmmm, se ovenfor....
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Knud Erik

Dato : 27-04-08 00:00

> "Knud Erik" <kepFJERN@postkasse.net> skrev

> Hmmm, se ovenfor....

Prøv at kigge midt på siden - Reregister libraries

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 27-04-08 00:03

"Knud Erik" <kepFJERN@postkasse.net> skrev

> Prøv at kigge midt på siden - Reregister libraries

Kan slet ikke se siden.

--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 27-04-08 00:05

> "Knud Erik" <kepFJERN@postkasse.net> skrev

> Kan slet ikke se siden.

Måske er mit kabelmodem sygt, eller Yousee er?
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Knud Erik

Dato : 27-04-08 00:07

> "Knud Erik" <kepFJERN@postkasse.net> skrev

> Kan slet ikke se siden.

Heller ikke hvis du kopierer linket til IE ?

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 27-04-08 00:13

"Knud Erik" <kepFJERN@postkasse.net> skrev i en meddelelse

> Heller ikke hvis du kopierer linket til IE ?

Nej men nu er jeg kommet ind på TIPSsiden.

--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 26-04-08 23:48

"Knud Erik" <kepFJERN@postkasse.net> skrev
?

> Hosts-filen kan være blevet inficeret og blokere for visse sider
> "Søg" på hosts-filen og åbn den med noteblok, Hvis de sider du ikke
> kan komme ind på er opført i filen, skal de slettes.

Der står det er et eksempel, alle linier begynder med et symbol, undt.
sidste linie, der ikke er et link. Jeg har en del sider der ikke vises.

--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Knud Erik

Dato : 26-04-08 23:56

> [...]
>
> Der står det er et eksempel, alle linier begynder med et symbol, undt.
> sidste linie, der ikke er et link. Jeg har en del sider der ikke vises.

Min ser sådan ud og jeg regner med den er OK :

# Copyright (c) 1993-1999 Microsoft Corp.
#
# Dette er HOSTS-eksempelfilen, der bruges af Microsoft TCP/IP til Windows.
#
# Denne fil indeholder IP-adressetilknytninger til værtsnavne. Du bør ikke
# angive flere end en post pr. linje. IP-adressen skal placeres i den første
# kolonne efterfulgt af det tilsvarende værtsnavn.
# IP-adressen og værtsnavnet kan adskilles af mindst ét mellemrum.
#
# Kommentarer (som disse) kan indsættes på individuelle linjer eller efter-
# følge computernavn. Kommentarer skal anføres med nummertegn '#'.
#
# Eksempel:
#
# 102.54.94.97 rhino.acme.com # kildeserver
# 38.25.63.10 x.acme.com # x-klientvært

127.0.0.1 localhost

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 27-04-08 00:00

> [...]
> # Eksempel:
> #
> # 102.54.94.97 rhino.acme.com # kildeserver

Min ser også sådan ud, og jeg har ikke ændret i den.

--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Knud Erik

Dato : 27-04-08 00:04

> "Knud Erik" <kepFJERN@postkasse.net> skrev

> Min ser også sådan ud, og jeg har ikke ændret i den.

> [...]
Prøv at køre en af filerne under "Prøv først dette"
http://www.hcma.dk/tips51to60.htm#no55

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 27-04-08 00:07

"Knud Erik" <kepFJERN@postkasse.net> skrev
> Prøv at køre en af filerne under "Prøv først dette"
> http://www.hcma.dk/tips51to60.htm#no55

Kan jeg heller ikke åbne.

--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Knud Erik

Dato : 27-04-08 00:13

> "Knud Erik" <kepFJERN@postkasse.net> skrev
>
> Kan jeg heller ikke åbne.
>
> --
> M.V.H.
> Preben Riis Sørensen
> Preben@esenet.dk

Det er denne fil
http://www.sendspace.com/file/wmzazl

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 27-04-08 00:16

"Knud Erik" <kepFJERN@postkasse.net> skrev

> Det er denne fil
> http://www.sendspace.com/file/wmzazl

Vil ikke.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : John

Dato : 27-04-08 00:23

> Har lige konstateret, at der intet sker, når jeg klikker på links i
> meddelelser/breve.

Prøv at holde CRTL nede, mens du klikker

John

Fra : John

Dato : 27-04-08 00:21

> Min XPhomes IE vil ikke vise visse sider

Eksempelvis hvilke.. ?

> Har ikke hentet sikkerhedsopdateringer

Hvorfor ikke?

> Bruger AVG antivirus.

Glimrende, men jo ikke et universal-middel mod alle dårligdomme fra
internettet

> Any help?

1) Slet midlertidige internet-filer, 2) scan med gratis SuperAntispyware, og
3) opdatér Windows

John

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 27-04-08 00:23

> [...]
> internettet

> 1) Slet midlertidige internet-filer, 2) scan med gratis SuperAntispyware,

Tak for jeres beredvillige svar, jeg fik hjælp ved at rense de af Knud E
angivne .dll.

--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen