Checkbox
Fra : Klaus Nørtoft Olesen

Dato : 18-07-01 09:14

Hej.

Jeg har 2 checkbox i et html dok. den første er CHECKED fra starten, den
anden unchecked. Jeg vil gerne have det således at hvis man vælger nr. 2 så
bliver nr 1 unchecked.

Kan det lade sig gøre og hvordan?

Klaus

Fra : verbal

Dato : 18-07-01 09:43

Hvorfor så ikke bare bruge en af typen "radio" ?

-Verbal

Fra : Klaus Nørtoft Olesen

Dato : 19-07-01 09:25

Fordi det ikke passer til mit design

Fra : verbal

Dato : 19-07-01 11:18

ok, fair nok... til tonerne af Hvid Sjokolade "Det'en Sjokoting" bryggede
jeg lige det her sammen, håber at du kan bruge det.. der er lige den bagdel
at du kan kan have en række checkboxe i et formelement... hvis du har flere
rækker så sig lige til så prøver jeg at finde en løsning

www.raggy.dk/script/checkbox.htm

Peace
-verbal

Fra : Betina Young Anderse~

Dato : 19-07-01 09:54

In article <qzb57.1998$oH6.163385@news010.worldonline.dk>,
klaus.olesen@futura-data.dk says...
> [...]
> anden unchecked. Jeg vil gerne have det således at hvis man vælger nr. 2 så

En checkbox har et onClick event, det kan du bruge til at skifte
checked med.

mvh Betina