scanner: canoscan 8800f / LiDe 600F ??
Fra : per f andersen

Dato : 27-05-08 10:00

De to scannere, canoscan 8800f LiDe 600, har nogenlunde de samme
specifikationer og mulighder.

Men er der nogen kvalitets- eller holdbarhedsmæssig froskel?

Er der forskel af betydning i hastigheden?

Min normale brug vil være scannng af dokumenter + underskrifter + lidt
dias.

mvh per

per f andersen, grafolog, http://grafolog.dk

Fra : per f andersen

Dato : 28-05-08 10:03

"per f andersen" <igenmail@notvalis.ppp> skrev
> [...]
> Er der forskel af betydning i hastigheden?
>
> Min normale brug vil være scannng af dokumenter + underskrifter + lidt

Er det korrekt forstået, at man ikke kan scanne monterede dias på LiDE 600F
?
mvh per

Fra : Max

Dato : 28-05-08 11:00

Hej per

> Er det korrekt forstået, at man ikke kan scanne monterede dias på
> LiDE 600F ?

Ja, Canon skriver jo selv:

35-mm-strimmel (6 billeder, dias understøttes ikke)

--
Mvh Max