Ram skift i compaq
Fra : T.

Dato : 16-05-08 13:11

Hej gruppe

Jeg forsøger at sætte nogle flere ram i min bærbar pc compaq nc 8230.

Der står på deres hjemmeside at der kan være 2 * 1024.

Jeg har fået sat den ene i men kan ikke finde pladsen til den anden.
Skal man evt. have tastaturet op?

Hvis ja, hvordan gør man så det?

På forhånd tak.

Hilsen

Fra : N_B_DK

Dato : 16-05-08 18:43

"T." <boing727_1@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Der står på deres hjemmeside at der kan være 2 * 1024.
>
> Jeg har fået sat den ene i men kan ikke finde pladsen til den anden.

1-2 skruer i bunden, og såvidt jeg husker sidder der 3-4 tapper øverst
på tastaturet der skal "klikkes" indså kan man vippe tastaturet op.

Men ellers ville det undre mig meget hvis ikke manualen kan hentes hos
hp, så kan du se det deri.

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : T.

Dato : 16-05-08 18:44

"T." <boing727_1@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Der står på deres hjemmeside at der kan være 2 * 1024.
>
> Jeg har fået sat den ene i men kan ikke finde pladsen til den anden.

Har lige opdaget at der er en gruppe for bærbar.
Har lagt den op der også.

hilsen